gjest usikker Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Hei! Jeg var idag på legevakten grunnet vonde murringer i magen. Jeg og min samboer er prøvere. Jeg fikk positiv graviditets test med en gang! Jeg ble sendt til UL grunnet en stor blødning 21 nov, første dag på sist mens var 31 okt. På UL så legen ingenting. Kan graviditet sees så tidelig på UL?
Orchideae Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 Hei! Jeg var idag på legevakten grunnet vonde murringer i magen. Jeg og min samboer er prøvere. Jeg fikk positiv graviditets test med en gang! Jeg ble sendt til UL grunnet en stor blødning 21 nov, første dag på sist mens var 31 okt. På UL så legen ingenting. Kan graviditet sees så tidelig på UL? Du kan ikke ha vært gravid også mistet igjen ganske tidlig? Da jeg hadde en spontanabort i uke 10 hadde jeg positivte tester i ca 2 uker etterpå. Og du blødde jo for ca en uke siden.
gjest usikker Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2011 Er det jeg er bekymret for at har skjedd! Men har jo enda et håp!! Jeg vet ikke om legene kan se noe så tidelig på UL, så jeg håper jo på at de ikke kan det
gjest usikker Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2011 Glemte jo å skrive det at jeg tok en test sist torsdag og den var negativ
Klematis Skrevet 1. desember 2011 #5 Skrevet 1. desember 2011 Det er nok ganske uvanlig å se noe på UL så tidlig (regner med at du er 4 uker og litt). Så du kan godt være gravid, eller du kan ha vært uheldig og mistet. Jeg tror personlig du fremdeles er gravid. Det går som regel veldig kort tid før testene igjen er negative om man er så kort på veg som du er, og det er over en uke siden blødningen din. Du får teste med noen dagers mellomrom fremover og se om strekene blir sterkere eller svakere. Lykke til, krysser fingrene for at alt står bra til
gjest usikker Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2011 Takk håper virkelig det går min vei denne gangen
gjest usikker Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #7 Skrevet 1. desember 2011 Hcg i blod var 335 det må vel være positivt !!
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #8 Skrevet 1. desember 2011 Hcg i blod var 335 det må vel være positivt !! Fra 3-426 er normalt for et svangerskap på 28 dager, (14 dager fra befruktning). Så det er bra!
gjest usikker Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #10 Skrevet 1. desember 2011 Takk Skal på ny UL neste fredag
gjest usikker Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #11 Skrevet 3. desember 2011 Hei igjen!! I går kveld fikk jeg brunt utflod som har fortsatt i dag, er dette noe å bekymre seg for? Unnskyld dumt spørsmål, men jeg vet ikke bedre hehe
Aftensol Skrevet 3. desember 2011 #12 Skrevet 3. desember 2011 Det var sånn min første SA begynte Men krysser fingrene for at det ikke er det som skjer med deg! Det er jo vanlig med litt blødninger i løpet av svangerskapet, så det trenger jo ikke å være en SA!
gjest usikker Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #13 Skrevet 3. desember 2011 Får virkelig ikke håpe det er SA!! Får helt noya her hehe men er får håpe alt er normalt
Orchideae Skrevet 3. desember 2011 #14 Skrevet 3. desember 2011 (endret) Jeg hadde brun utflod 5-6 ganger når jeg var gravid. Leste på nett at det var helt normalt da slimhinnene er mye mer følsomme under graviditet. Dessuten er kun en dråpe blod nok til å farge utfloden. Første gang var jeg kun 5 uker på vei, og fikk helt panikk. Dessverre for min del endte det i en sa i uke 10+1 Endret 3. desember 2011 av isodora
gjest usikker Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #15 Skrevet 3. desember 2011 Uff! Er ikke bare bare dette! Får helt noya her! Jeg og leste det på nett, og at det var normalt å få det noen dager etter ventet mens, å det er jo bare noen dager siden jeg skulle hatt mens. Får håpe at det bare er det og siden jeg ikke har smerter tar jeg det som et positivt tegn men er alltid greit å høra hva andre har opplevd, både pos og neg
Orchideae Skrevet 3. desember 2011 #16 Skrevet 3. desember 2011 Uff! Er ikke bare bare dette! Får helt noya her! Jeg og leste det på nett, og at det var normalt å få det noen dager etter ventet mens, å det er jo bare noen dager siden jeg skulle hatt mens. Får håpe at det bare er det og siden jeg ikke har smerter tar jeg det som et positivt tegn men er alltid greit å høra hva andre har opplevd, både pos og neg Jeg hadde ingen smerter heller, før 1-2 dager før SAen begynte. Krysser fingrene for deg!
gjest usikker Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #17 Skrevet 3. desember 2011 Var det sterke smerter da?
gjest usikker Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #18 Skrevet 5. desember 2011 Hcg 01.12.11 335. 05.12.11 1506 så det er iallefall noe som vokser Håper bare det er i livmoren og ikke utenfor!!!
Klematis Skrevet 5. desember 2011 #19 Skrevet 5. desember 2011 Så bra! Lykke til videre i svangerskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå