Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva er et kyss? En liten "suss" hvor bare leppene møtes, kan det kalles f.eks et lite "nuss" eller "smask". Er dette kyss? Eller er det bare en "videreføring" av en klem?

Ville du tolerert at partneren din "nusset" eller "smasket" en annen`?

Skrevet

Et kyss for meg, er lepper mot lepper, uansett om det er type sussing eller nussing eller hva, og nei, jeg ønsker ikke at kjærsten min skal kysse andre en meg.

Du kan jo kysse/nusse/smaske på kinnet da, det er totalt lovlig for min kjære!! :D

Munn mot munn er kun noe vi gjør oss imellom hos kjærsten og meg.

Skrevet

Litt toleranse og storsinn bør det være i et forhold, ellers kan det fort bli preget av kontroll og pekefinger-mentalitet....som antageligvis kommer til å drepe kjærligheten på sikt!

Se det slik: Du havner i en situasjon på byen hvor du lar deg sjarmere av en hyggelig fyr, litt alkohol sløver sansene og før du vet ordet av det finner du deg selv i full klining m fyren....Dette er ABSOLUTT en situasjon som veldig, veldig mange havner oppi før el siden....Så spørs det hva du gjør videre....om du tar m deg den gode følelsen hjem til 'sjærsten' din og viderefører den der......eller om du løper linja ut m sjarmøren! Dette skjer også fra tid til annen, og her vil jeg vel være mer tilbøyelig til å snakke om utroskap.

Men ikke vær for streng jenter! Kanskje dere kommer til å få det igjen den dagen det blir deres tur til å rote dere litt bort....For den kommer gjerne før el siden....selv om du ikke tror på det idag!

Skrevet
...

Men ikke vær for streng jenter! Kanskje dere kommer til å få det igjen den dagen det blir deres tur til å rote dere litt bort....For den kommer gjerne før el siden....selv om du ikke tror på det idag!

Har selv vært den som fant meg selv full på byen og klina med en fyr, for meg er det utroskap, og tålereres ikke fra verken min side eller hans.

Klining for meg er utroskap, om det er for strengt, så er det feil forhold.

(kjærsten er heldigvis helt enig med meg om hva vi ser på som akseptabelt eller ikke, og det er jo det viktigste, at VI to er enige.)

Gjest Anonymous
Skrevet

UTROSKAP er så OPPSKRYTT!!!!!!!!!

Det er langt i fra spennende,,,kjedelig spør du meg!

Og er dette tingen for deg, burde du kanskje være singel?

Skrevet
Har selv vært den som fant meg selv full på byen og klina med en fyr, for meg er det utroskap, og tålereres ikke fra verken min side eller hans.

Hvordan går det an å innrømme at du har vært der selv og i samme sleng påstå at du ikke tolererer det....??? :o :o :o

Skrevet

Hvordan går det an å innrømme at du har vært der selv og i samme sleng påstå at du ikke tolererer det....??? :o :o :o

Går det ikke an å lære av sine feil, Chimp ?

Skrevet
Går det ikke an å lære av sine feil, Chimp ?

Klart det gjør, men det blir jo uansett litt drøyt å forlange av partneren det man selv ikke har greid å holde...

Skrevet

Klart det gjør, men det blir jo uansett litt drøyt å forlange av partneren det man selv ikke har greid å holde...

Det er vel ingen som har nevnt om det er nåværende eller tidligere forhold dette skjedde i, eller har jeg gått glipp av noe her ?

Jeg syns så absolutt hun kan kreve det ja om det er et annet forhold enn hun var i den gang.

Skrevet

I min omgangskrets har det alltid vært vanlig med "suss" på munnen venner imellom, så for mitt vedkommende er det fullt ut akseptabelt. Men det er meg. Kjenner mange andre som ikke aksepterer slikt og det respekterer jeg, selv om jeg ikke nødvendigvis skjønner "problemet".

Vi er alle forskjellig, og som Aline sier så er det jo hva men blir enig med partneren om som er det vesentlige.

Puss puss så får du en suss. Lilly susser ivei.

Og jeg er uenig i at man automatisk skal tolerere slikt selv om man selv har feilet. Vi gjør feil alle sammen og forhåpentligvis lærer vi av dem.

Gjest Anonymous
Skrevet

Når man får barn tror jeg man finner ut av forskjellen mellom kyss og nuss.

Jeg nusser datteren min og kysser kjæresten min.

Jeg kan også nusse andre uten at kjæresten tar på vei, men kyssing og klining er forbeholt gubben :sjarmor:

Skrevet

Nettopp fordi jeg har vært der? :wink:

Jeg vil ikke si at jeg hadde dumpa min nåværende kjæreste dersom han hadde gjort en feil!

Men ingen av oss aksepterer jo i utgangspunktet utroskap, selv om vi kanskje hadde tilgitt om det hadde skjedd.

I utgangspunktet er det ikke akseptabelt, om det skjer en feil får vi se på problemet da, også kommer konsekvensene når man vet hva som har skjedd og DA føler på hva man klarer å leve med og ikke.

Men man må i utgangspunktet være klar over at det er såpass uakseptabelt at man risikerer at partneren ikke klarer å være i forholdet etter en slik "feil"!!

Skrevet
Når man får barn tror jeg man finner ut av forskjellen mellom kyss og nuss.

Jeg nusser datteren min og kysser kjæresten min.

Jeg kan også nusse andre uten at kjæresten tar på vei, men kyssing og klining er forbeholt gubben :sjarmor:

og, jeg nusser moren min på munnen, så jeg vet egentlig forskjell på nuss og kyss, men det er ikke mange kvinnfolk annet en familie som jeg ville satt pris på at kjærsten løp rundt å nussa på!

Det er heller ingen menn, andre en kjærsten, som jeg har noe behov for å nusse på, heller ikke når jeg er ute på byen, full eller edru.

men jeg respekterer at vi alle er forskjellige, som Lilly sier.

Gjest Fuglehue
Skrevet

Kyss ser jeg på som at alt går fint uten å rynke pannen som jeg har gjort med exer. At tungene roterer fint og fort og nammenam :) En jeg kysset med gadd ikke bevege tunga engang. Min tunge er ikke en sukkerspinn man skal bare plassere tunge på! Pføy! Nei våre munner er ment for å være, med han jeg er med nå :) Nuss er bare nuss og veldig kos og jeg vil heim no! :( :( :( Skal hjem snart jipi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...