Gå til innhold

Flytte til Haugesund


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid hatt en drøm om å flytte til Rogaland, og vurderer Haugesund. Jeg er ikke kjent der, og har ikke noe som fører meg dit bortsett fra eventuell jobb.

Hvor lett er det å bli kjent med folk?

Jeg ser på leiligheter, men vanskelig å få oversikt. Hvilke steder har gåavstand til sentrum (ca. 15-20 minutt gange) ?

Fortell gjerne hva du syns er flott med byen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg bor i Haugesund og trives godt her. Hva skal du gjøre? Jobbe eller skole? Uansett så treffer du jo mennesker og vi er vel ikke vanskeligere å bli kjent med enn andre.

Og om du har noen hobbyer at du kommer deg ut så treffer du også mennesker.

Med tanke på leiligheter, så er Haugesund ikke så stort. Så om du ser etter leiligheter på finn så er det lettest å sjekke kart (www.gulesider.no) for gåavstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haugesund er ikke så ulik Tønsberg, bortsett fra at sentrum i Haugesund består i tre paralelle hovedgater. Størrelsesmessig er de relativt like, og du blir lett kjent med folk om du bare begynner å prate med dem.

Med tanke på sentral bolig kan du bare sjekke kart på gulesider i forhold til boliger du finner på Finn.no. Det er relativt god bussforbindelse i ukedager, litt dårligere i helgene, men sånn er det som regel over alt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...