Gå til innhold

Hva fikk du i kalenderen i dag?

Fantomina

Anbefalte innlegg

Hva fikk du i advents-/julekalenderen i dag? Hvem får du kalender av? Er det pakke- eller sjokolade- eller skrapekalender?

Jeg får ikke kalender før 6. desember, så jeg gleder meg over det kjæresten får av meg ;)

I dag fikk han middagsinvitasjon til i morgen. Da skal vi ut og spise tapas og drikke drinker og feire at vi begge er ferdig med eksamen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Solsmil

jeg har to kalendere :fnise: en bodyshop-kalender der jeg fikk en sånn foot-lotion, og en pakkekalender fra sambo (hvor jeg bare har annen hver dag, mens han har de dagene jeg ikke har) der jeg fikk en "candycane" (vet ikke hva de heter på norsk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg misunner dere som har gavekalendere. Mamma mente jeg var blitt for gammel til sånt (22) og samboeren gadd ikke ordne noe til meg :( Dårlig av dem begge syns jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og søstra mi har laget pakkekalender til hverandre. ;)

I min første gave fikk jeg flaxjulekalender! (Ingen premie i dag. :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg misunner dere som har gavekalendere. Mamma mente jeg var blitt for gammel til sånt (22) og samboeren gadd ikke ordne noe til meg :( Dårlig av dem begge syns jeg...

Da må du strekke opp samboeren litt! :fnise: Jeg får kalender av mamma annhvert år, og så får søsteren min det andre året. Den forrige samboeren min brydde seg ikke med å lage til meg, men tok gjerne imot:P Så føler meg heldig som har dobbelt opp i år (jeg og sambo gir hverandre annhver dag)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting, for jeg har ikke kalender.

Sendte et koselig bilde med en mimretekst til kjæresten, da, og han omtaler det som dagens lyspunkt, så det muntra meg opp litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har brukt å ha annenhver dag her vi og, men i år orka vi rett og slett ikke. Så da ble det flax-kalendre, jeg skraper for både meg og bikkja :fnise: Vant ingenting idag.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk Smarties-kalender. Trodde ikke jeg fikk kalender i år :rodmer:

Fikk en liten sjokoladepingvin med magen full av Smarties! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk siste bladet med Elle decoration :D

Gleder meg til å lese det i morgen når jeg skal kjøre kollektivt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...