AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 En vi kjenner skal flytte for seg selv og vi leiter etter ein gave til han (det skal egentlig være julegave). Han mangler det meste etter å ha bodd hjemme hos sine foreldre mesteparten av livet (er forresten i 40-åra). Hva er noe som er veldig kjekt å ha når man bor for seg selv? Tenker i prisklassen 2-300 kr.
Gjest Bobler Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 Når jeg flyttet ut fikk jeg en veldig fin innflytnings-presang av søsteren min. Det var: Vaskebøtte, kost, kaffe, håndsåpe, do-rens, kjøkken-spray,kjøkkenklut, sterinlys, en liten plante, og en kjempefin potte til å ha planten i. Var kjempefint, for det var så mye jeg trengte men som jeg ikke hadde tenkt på Og det at det var litt forskjellig likte jeg!
Gjest Apophis Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 Vannkoker, brødrister, eggekoker, riskoker, kjøkkenutstyr (pizzakutter, sleiver, boller, deler til service, gryter), sengetøy, planter, noe til veggene, pynt...
kaprifolen Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 Hvid han flytter ut første gang i en alder av 40 ville jeg gitt han et datekurs! -Sengetøy -Vannkoker -En enkel kokebok med hverdagsmat, f.eks matprat sin kalender med 365 oppskrifter -Baderomssett med dorullholder, dobørste, søplebøtte, dokost og matchende håndkler -Stekespade, stekepanne, sleiv, visp, slikkepott, bakeboller, fjel, grytesett, grytekluter, kjøkkenhåndkler, øse. - bestikksett, glass, startpakke med servise - kaffekanne Mange av disse tingene kan må få billig på tilbud nå før jul!
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #5 Skrevet 1. desember 2011 Hvid han flytter ut første gang i en alder av 40 ville jeg gitt han et datekurs! Er ikke første gang, men han har driti seg ut flere ganger før og enda opp med å måtte flytte inn med familien igjen for å unngå å stå uten tak over hodet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå