Gå til innhold

Pleier dere å få mange PM?

Anbefalte innlegg

Gjest Per Marius
Skrevet

Jeg har fått PM fra 7 ulike folk her inne, alle hyggelige. Har dere fått mange PMer fra mange forsjellige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du registrert da? Man må jo være registrert for å få private meldinger :blunke: ja, jeg får meldinger i ny og ne :blunke:

Skrevet

Jeg får sjeldent PM, men de gangene jeg har fått det har det ALLTID vært hyggelig :-)

Gjest Per Marius
Skrevet
Er du registrert da? Man må jo være registrert for å få private meldinger :blunke: ja' date=' jeg får meldinger i ny og ne :blunke:[/quote']

Jepp! Registrert, omregistrert og til tider avskiltet. :wink:

Skrevet

Si hvem du er så skal du få noen saftige PM'er fra meg, lille venn...... :sjarmor:

Skrevet

Får sjelden PM jeg også. Har vel skjedd 2 ganger kanskje, men alltid koselig å få PM :D

Skrevet

Nei (heldig vis - for det blir sikkert bare noe neggativt... :-? Ber om å slippe å få noen... :oops: )

Skrevet

Jepp! Registrert, omregistrert og til tider avskiltet. :wink:

Så pass :ler:

Skrevet
Si hvem du er så skal du få noen saftige PM'er fra meg' date=' lille venn...... :sjarmor:[/quote']

ØY!!!!! En om gangen hva!!! Er det for mye å be om eller???.... :evil:

Gjest GreenSky
Skrevet
Jeg har fått PM fra 7 ulike folk her inne' date=' alle hyggelige. Har dere fått mange PMer fra mange forsjellige?[/quote']

Jeg vet ikke om jeg bruker å få "mange", har ikke noen å sammenligne meg med. Men jeg pleier vel å få en to - tre stykker hver dag, fra forskj. brukere...Det er ikke sånn at PM'ene strømmer inn akkurat, da men. :wink:

Skrevet
Jeg har fått PM fra 7 ulike folk her inne' date=' alle hyggelige. Har dere fått mange PMer fra mange forsjellige?[/quote']

Ojda....Fra 7 ulike folk....???

...skal jeg tippe...kinesere, russere, afrikanere, inka-indianere, inuitter, amerikanere og spanjoler??

...eller kanskje du mener fra 7 ulike personer, eller 7 ulike mennesker...?

...det trengs ofte millioner av mennesker for at de tilsammen skal bli et folk...

Gjest GreenSky
Skrevet

:ler: tullegutt! Deg har jeg ikke fått PM fra, foresten! :x

Skrevet
hihi chickfight er moro :wink:

Er nok en av Lasses skjulte sider.....Det gir ham et realt kick å få jentene til å gå i clinch her inne....

Tror jeg står over! Dere andre kan bæxe og bryte....Selv setter jeg meg på gjerdet....Dette ligger under min verdighet! :wink:

Skrevet

:ler: mener å huske det ligger et innlegg et sted fra en gjest eller noe, som tenner på å se jenter sloss eller hva det var. Lasse?? :wink::kul:

Jeg har ikke noe å sloss for, joiner gjerdet jeg :ler:

Skrevet
:ler: mener å huske det ligger et innlegg et sted fra en gjest eller noe, som tenner på å se jenter sloss eller hva det var. Lasse?? :wink::kul:

Jeg har ikke noe å sloss for, joiner gjerdet jeg :ler:

Den gjesten var nok en fordekt Lasse!!! :hoho:

Skrevet

Men hvor eeeeeer du hen da, Lasse....???? Vi venter på hva du har å si til dit forsvar??? :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...