Gjest Per Marius Skrevet 15. desember 2003 #1 Skrevet 15. desember 2003 Jeg har fått PM fra 7 ulike folk her inne, alle hyggelige. Har dere fått mange PMer fra mange forsjellige?
Gjest care Skrevet 15. desember 2003 #2 Skrevet 15. desember 2003 Er du registrert da? Man må jo være registrert for å få private meldinger :blunke: ja, jeg får meldinger i ny og ne :blunke:
Gjest gjest1 Skrevet 15. desember 2003 #3 Skrevet 15. desember 2003 Jeg får sjeldent PM, men de gangene jeg har fått det har det ALLTID vært hyggelig :-)
Gjest Per Marius Skrevet 15. desember 2003 #4 Skrevet 15. desember 2003 Er du registrert da? Man må jo være registrert for å få private meldinger :blunke: ja' date=' jeg får meldinger i ny og ne :blunke:[/quote'] Jepp! Registrert, omregistrert og til tider avskiltet.
chimp Skrevet 15. desember 2003 #5 Skrevet 15. desember 2003 Si hvem du er så skal du få noen saftige PM'er fra meg, lille venn......
~sikka~ Skrevet 15. desember 2003 #6 Skrevet 15. desember 2003 Får sjelden PM jeg også. Har vel skjedd 2 ganger kanskje, men alltid koselig å få PM :D
Ugla Skrevet 15. desember 2003 #7 Skrevet 15. desember 2003 Nei (heldig vis - for det blir sikkert bare noe neggativt... :-? Ber om å slippe å få noen... :oops: )
Gjest care Skrevet 15. desember 2003 #8 Skrevet 15. desember 2003 Jepp! Registrert, omregistrert og til tider avskiltet. Så pass
Arketypen Skrevet 15. desember 2003 #9 Skrevet 15. desember 2003 Si hvem du er så skal du få noen saftige PM'er fra meg' date=' lille venn...... [/quote'] ØY!!!!! En om gangen hva!!! Er det for mye å be om eller???.... :evil:
Gjest GreenSky Skrevet 15. desember 2003 #11 Skrevet 15. desember 2003 Jeg har fått PM fra 7 ulike folk her inne' date=' alle hyggelige. Har dere fått mange PMer fra mange forsjellige?[/quote'] Jeg vet ikke om jeg bruker å få "mange", har ikke noen å sammenligne meg med. Men jeg pleier vel å få en to - tre stykker hver dag, fra forskj. brukere...Det er ikke sånn at PM'ene strømmer inn akkurat, da men.
Sandman Skrevet 15. desember 2003 #12 Skrevet 15. desember 2003 Jeg har fått PM fra 7 ulike folk her inne' date=' alle hyggelige. Har dere fått mange PMer fra mange forsjellige?[/quote'] Ojda....Fra 7 ulike folk....??? ...skal jeg tippe...kinesere, russere, afrikanere, inka-indianere, inuitter, amerikanere og spanjoler?? ...eller kanskje du mener fra 7 ulike personer, eller 7 ulike mennesker...? ...det trengs ofte millioner av mennesker for at de tilsammen skal bli et folk...
Gjest GreenSky Skrevet 15. desember 2003 #13 Skrevet 15. desember 2003 tullegutt! Deg har jeg ikke fått PM fra, foresten! :x
chimp Skrevet 15. desember 2003 #16 Skrevet 15. desember 2003 hihi chickfight er moro Er nok en av Lasses skjulte sider.....Det gir ham et realt kick å få jentene til å gå i clinch her inne.... Tror jeg står over! Dere andre kan bæxe og bryte....Selv setter jeg meg på gjerdet....Dette ligger under min verdighet!
Madison Skrevet 15. desember 2003 #17 Skrevet 15. desember 2003 mener å huske det ligger et innlegg et sted fra en gjest eller noe, som tenner på å se jenter sloss eller hva det var. Lasse?? Jeg har ikke noe å sloss for, joiner gjerdet jeg
chimp Skrevet 15. desember 2003 #18 Skrevet 15. desember 2003 mener å huske det ligger et innlegg et sted fra en gjest eller noe, som tenner på å se jenter sloss eller hva det var. Lasse?? Jeg har ikke noe å sloss for, joiner gjerdet jeg Den gjesten var nok en fordekt Lasse!!!
chimp Skrevet 15. desember 2003 #20 Skrevet 15. desember 2003 Men hvor eeeeeer du hen da, Lasse....???? Vi venter på hva du har å si til dit forsvar???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå