AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Lurer egentlig på hva som er galt med Ari Behn jeg.. Hva har han gjort som gjør at ingen liker han?
MarianneE Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 Jeg synes igrunnen han er litt ekkel. Slesk og lite mann. 5
Tulling Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 Enig, hele fyren er slesk og ekkel. Lite tiltalende på alle måter. 2
Style de la Vie Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 Har ingenting imot han jeg. Ikke at jeg kjenner han personlig eller noe, men basert på hva jeg har sett av han i media. 1
Gjest imli Skrevet 1. desember 2011 #5 Skrevet 1. desember 2011 Eg har ingenting i mot han. Verkar hyggeleg, spør du meg, om ikkje akkurat min type.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #7 Skrevet 1. desember 2011 Ari Behn er artig, jeg liker ham jeg
Jellybean78 Skrevet 1. desember 2011 #8 Skrevet 1. desember 2011 En ting er jo at han fremstår som en sånn slesk sosseklyse,med wannabe bad boy tendenser - tatoveringer,uflidd hår og 3 dagers skjegg...noe de fleste gjennomskuer latterlig lett,det andre er at fyren aldri tilsynelatende har hatt en vanlig jobb, det at han skriver noen tynne lefser som han kommer med no og da teller ikke,sorry... Han fremstår med andre ord som en parasitt som utelukkende lever på kona/ryktet sitt, (inngift i kongefamilien,vanker i celebre omgangskretser) summa sumarum har jeg vanskelig for å ta han seriøst på bakgrunn av dette... 8
Cho Kon It Skrevet 1. desember 2011 #9 Skrevet 1. desember 2011 Har ingenting imot han, men synes han er veldig slesk og rar. Får litt spader av kjekkasuttrykket. 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #10 Skrevet 1. desember 2011 Han er over gjennomsnittet spesiell, og noen mener dette er på en negativ måte, mens andre på en positiv måte. Personlig synes jeg han er litt interessant å høre på. 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #11 Skrevet 1. desember 2011 Jeg har lyst til å like han, men merker at det er vanskelig. Hver gang han åpner kjeften kommer det noe pretensiøst/pompøst ut med en slags vestkantsdialekt. Han er kjent for utstrakt bruk av bokstaven z istedet for bokstaven s, eks sier han zove istedenfor sove. 7
Gjest Consensio Skrevet 1. desember 2011 #12 Skrevet 1. desember 2011 Her i Norge blir alle "hatet" dersom man har god selvtillit, gjør ting på sin egen måte, ikke er A4, oppfører seg annerledes osv Janteloven er har sine sterkeste røtter nettopp her i Norge. Jeg kjenner ham ikke så jeg kan ikke uttale meg om han, for i motsetning til mange andre så gjør ikke jeg meg opp en mening om folk kun basert på hvordan media fremstiller mennesker
2shy Skrevet 1. desember 2011 #13 Skrevet 1. desember 2011 Her i Norge blir alle "hatet" dersom man har god selvtillit, gjør ting på sin egen måte, ikke er A4, oppfører seg annerledes osv Janteloven er har sine sterkeste røtter nettopp her i Norge. Jeg kjenner ham ikke så jeg kan ikke uttale meg om han, for i motsetning til mange andre så gjør ikke jeg meg opp en mening om folk kun basert på hvordan media fremstiller mennesker Veldig enig i det du skriver her. Personlig syns jeg Ari virker som en sympatisk og interessant kar. Spesiell, ja, men det gjør en ikke til et dårlig menneske av den grunn.
Gjest Spinell Skrevet 1. desember 2011 #14 Skrevet 1. desember 2011 (endret) Vanligvis er jeg enig med deg i mye, Consensio, men ikke her. Etter min mening er det ikke nødvendigvis riktig å trekke fram janteloven når det er snakk om personer mange har sterke meninger om. Det ville være minst like merkelig om alle og enhver skulle stå og applaudere enhver som skiller seg ut, bare i egenskap av at de ikke er helt A4. (Da ville jo hele befolkningen vært en saueflokk. Noe vi ironisk nok også gjerne beskylder oss selv for å være.) Som en annen over her sier: jeg har lyst til å like ham. Jeg synes det er kult med folk som er seg selv, og som rakrygget står for det de er. Jeg synes det er flott og sterkt at folk står fram som komplekse mennesker med både sol- og skyggesider. Men uansett hvor sterke og annerledes enkelte er; man er ikke programforpliktet til å like dem likevel. Det kan være andre egenskaper som medfører at man ikke helt "klaffer" med noen. For min del dreier det seg om at jeg aldri er blitt sjarmert av selvhøytidelighet og svada, med mindre det er gjort med et glimt i øyet. Endret 1. desember 2011 av Spinell 4
Gjest Purple Haze Skrevet 1. desember 2011 #15 Skrevet 1. desember 2011 Fordi han er en pretensiøs klyse. 1
Gjest Tirkes Skrevet 1. desember 2011 #16 Skrevet 1. desember 2011 Jeg skal ikke kalle ham slesk eller klysete for jeg kjenner ham ikke og har neppe lest mer enn overskrifter om ham. Men jeg synes han virker utrolig pretensiøs. Og jeg er ikke fan av folk som tar seg selv høytidelig. Mulig jeg tar feil, selvsagt. Jeg skal ikke si at jeg misliker Ari Behn. Er vel heller at jeg ikke bryr meg noe om ham fra eller til. 2
challenger Skrevet 1. desember 2011 #17 Skrevet 1. desember 2011 Skjønner heller ikke hvorfor han er så mislikt.. Har aldri hatt noe som helst imot denne fyren jeg, synes egentlig han er morsom å høre på mtp måten han snakker på Synes heller ikke at han er spesielt slesk. Han høres kansje slesk ut med måten han snakker på, men personligheten hans er ikke slesk, synes jeg da:)
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #18 Skrevet 1. desember 2011 Jeg kjenner ikke Ari Behn annet enn gjennom media og jeg har ingen ting mot han. Jeg synes han er en anderledes og interessant person. Selv er jeg en ganske A4, voksen akademiker. 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #19 Skrevet 1. desember 2011 Jeg liker ham litt, jeg. Ikke alt med ham, men jeg synes han er morsom, og f eks det programmet med ham og Per Heimly har absolutt noe ved seg. Det virker som han trives med og kanskje er flink til å "se" sære folk eller miljøer, og det liker jeg. Sammenliknet med Heimly virker han dessuten VELDIG oppegående. Riktignok synes jeg det lett blir litt for mye av både Ari og Per, de er nok litt selvopptatte og glade i å feste. Og bøkene til Ari har jeg ikke noe til overs for. Men jeg synes absolutt han virker som en snill og artig type, uten at han er MIN type i det hele tatt. (et paradoks er hvor mange som liker Beat for Beat og Ivar Dyrhaug - DET er komplett uforståelig for meg )
hjertesukka Skrevet 1. desember 2011 #20 Skrevet 1. desember 2011 Jeg har heller aldri møtt ham personlig eller snakket med ham, men det inntrykket jeg har fått fra media er veldig positivt. Han er for meg en oppegående og sjarmerende mann. Og jeg ville aldri plassert ham i kategorien klyse. Der har jeg helt andre typer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå