Fashiondiva Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Nå som vi har bikket 1. desember og julen nærmer seg ved stormskritt, hva er det beste dere gjør i adventstiden? Det beste jeg jør er å ha juleverksted med familie og venner samt høre på mye julemusikk!
Gjest Hatter jul!1! Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 Le av alle juleglade mennesker, slå av tv'n og gå i dvale 1
Gjest Hatter jul!1! Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 jeg pleier også å kjefte på alt av julenisser rundt meg og kunne tenkt meg å sette en sprenglading i alle nyttårskalkuner
Gjest Hikken Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 Drikke gløgg, spise kvikklunsj og se på Julekalendere
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #5 Skrevet 1. desember 2011 Hatter har man på hodet. Beste jeg gjør er å gjøre minst mulig. Men pakke inn gaver er vel best, hvis jeg skal nevne noe.
Rumle Skrevet 2. desember 2011 #7 Skrevet 2. desember 2011 Pynte, høre julemusikk, planlegge førjulsbesøk og dulle med juleplanter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå