Gå til innhold

Virker diamantring på menn homsete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal snart kjøpe forlovelsesringer. Vi kommer bare til å kjøpe ringer i forbindelse med forlovelse. Bryllupet vårt blir et tradisjonelt, indisk bryllup som ikke inkluderer ringer. Derfor blir forlovelsesringene de eneste ringene i bildet.

Er det vanlig å kjøpe disse "par- ringene" man finner under kategorier som gifteringer/forlovelsesringer, eller kan vi løst velge to ringer vi har lyst på? Synes de tradisjonelle forlovelsesringene virker litt kjedelige. Jeg(en kvinne) vil gjerne ha en mer utradisjonell ring med diamanter i.

I den forbindelse lurte jeg på hva som er mest vanlig for menn; forlovelsesringer med eller uten diamant i?

:rodmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten... Har aldri sett en mann med diamant i ringen, selv ikke homsevennene mine som er gift.

• Liker 2
Skrevet

Ganske homsete ja.

Skrevet

Ville nok heller ikke valgt diamant i en herrering. :)

Gjest Heloise
Skrevet

Diamanter på menn er noe jeg finner svært lite "mandig" :fnise:

Gjest Pippi1979
Skrevet (endret)

Helt klart uten diamant til mannen, og en stor til deg :lur:

Det vanligste er vel at man har samme type ring, bare at kvinnens er med diamant(er). Vi derimot valgte de vi hadde lyst på, mannen en kraftig hvit gulls ring, og jeg en fra David Andersen design i hvit gull med diamater rundt hele. Vi er veldig fornøyde:)

Endret av Pippi1979
Skrevet

Hvorfor ikke være litt utradisjonell og velge diamantring? Kanskje du skaper en ny trend blandt menn.. Det er en menneskerett å gå med diamanter!!!

Gjest Lille-pus
Skrevet

Det er stor variasjon i diamantringer for herrer.

Noen virker usedvandlig feminie, mens andre har et maskulint preg.

Her er et par stykker som jeg ikke synes ser så veldig feminine ut:

Ring 1

og

Ring 2

Skrevet

Ja! usj.. forestill deg en mann med diamantring.. hadde gjetta homse med en gang.. :gjeiper:

Skrevet

Ring 1

og

Ring 2

Jeg tenker også at diamantring til menn er passe gay. Men den nr 2 var veldig fin, men ville ikke ha satt den på min mann..

Skrevet

Ja! usj.. forestill deg en mann med diamantring.. hadde gjetta homse med en gang.. :gjeiper:

Men det får jo TS ha ham i fred for andre damer :lur:

Skrevet

Ring 1

og

Ring 2

Sorry, men jeg synes de ringene var veldig lite mandige jeg.

Skrevet

Uten diamant sier jeg! :) Men hver sin smak, viktigste er jo at dere blir fornøyde

Skrevet

Liberace! Var det første som slo meg...

• Liker 1
Gjest Pippi1979
Skrevet

Sorry, men jeg synes de ringene var veldig lite mandige jeg.

Helt enig! Menn skal ikke ha diamanter! Damer derimot :fnise:

Skrevet

Med utgangspunkt i desse eksemplene så vil jeg si de samler mye skitt. Hadde ikke satset på en sånn type ring om mannen min hadde ett yrke som tilsier at hendene kan bli veldig skitne. Da ville jeg valgt en glatt ring til mannen og en større bling-bling til meg selv:)

Gjest Badabing
Skrevet

Tror ikke jeg ville valgt diamant, nei. Men pappa har alltid vært litt rocka og opptatt av utseende, og han har en litt stor ring med en smaragd eller safir i. Ser ut som en form for signetring, og det er jo en "mandig" ring. Smaragder er vel ikke uvanlig å bruke i forlovelsesringer i India tror jeg, mener å ha sett enkelte menn der med ringer med edelstener i.

Gjest just words
Skrevet

Uten... Har aldri sett en mann med diamant i ringen, selv ikke homsevennene mine som er gift.

Hee hee, tenkte det samme da jeg så overskriften. Har mange homse venner som er gift, ingen med diamant ring, om dette sier sitt om homsene, eller om ringen har jeg ikke tenkt over før nå, men jeg tror det sier sitt om ringen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...