Keriko Skrevet 1. desember 2011 #1 Del Skrevet 1. desember 2011 Hei Jeg er en gutt på 24 som er sammen med en søt jente på 18. Elsker hun utrolig høyt. Men det har seg at julen er rett rundt hjørnet og jeg er litt usikker på hva jeg skal kjøpe til henne Det svaret jeg har fått fra henne i en stund nå er : Hun: "vær kreativ" Jeg: Dust, det hjelper meg veldig lite hi hi Har også lyst å kjøpe noe smått til foreldrene hennes, men er litt usikker her også Er det unormalt å kjøpe noe til dem forresten Vil bare være litt grei Noen tips ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest-bruker Skrevet 1. desember 2011 #2 Del Skrevet 1. desember 2011 Weekend tur? Enten i Norge eller utlandet.. Ang. gave til hennes foreldre syns hvertfall jeg det er greit, hvis du føler du har et ganske bra forhold til de og har et avslappet forhold til de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Keriko Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 1. desember 2011 Ang. gave til hennes foreldre syns hvertfall jeg det er greit, hvis du føler du har et ganske bra forhold til de og har et avslappet forhold til de Ja, det kan diskuteres hehe :D Men trenger ikke å være så stort, bare noke smått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Keriko Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 1. desember 2011 Har så langt: -Hodetelefoner -Dobbeldyne -Noe klær, alla kjole. -Sko -Bling bling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Style de la Vie Skrevet 1. desember 2011 #5 Del Skrevet 1. desember 2011 Noe kreativt: En kurv med noe god drikke dere liker (vin, rusbrus, øl, dooleys), en god film dere ikke har sett og snacks og godteri. Filmkveld med andre ord. Noe som er fint å få: Alt sølv. Smykker, armbånd, øredobber eller ringer i sølv. Hvitt gull er også veldig fint og de fleste jenter liker det, men da må du ut med noen flere lapper. Gavekort er en sikker vinner. Særlig på klesbutikker, parfymeri. Gavekort på spa eller behandling hos en hud/spa-salong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå