Gå til innhold

Morgengave?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Forloveden er en som er utroooooolig vanskelig å kjøpe gave til, og jeg har lyst å gi han noe han vil sette stor pris på som morgengave. Det eneste han sier han ønsker seg er en såkalt secret box, som jo har blitt veldig populære de siste årene. Har lyst å gi han det, og synes jo det høres litt spennende ut selv og :lur: Men lurer litt på hvordan en slik fotografering foregår, og litt på pris... Noen av dere andre som skal eller har gitt bort en sånn? :wink:

Endret av bobbi
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har prøvd det nei.... :sjenert:

Gjest Adriane
Skrevet

Har ikke prøvd det, men vurderer det sterkt :jepp:

Vet ikke hvor du holder til, men Christina Børding (Xtina Foto) er veldig dyktig, og ikke avskrekkende dyr :)

Skrevet

Så gøy at flere vurderer det her da...liksom litt sånn " once in a lifetime...."Ja det er jo litt stilige, og synes bildene blir som blir tatt blir veldig delikate :) Tror jeg har funnet fotograf, ei som driver for seg selv - er kjempespent på møtet når vi skal snakke om hvordan bildene skal være osv... Nå gjelder det bare å finne noe lekkert undertøy :lur::)

Gjest Adriane
Skrevet

Så gøy at flere vurderer det her da...liksom litt sånn " once in a lifetime...."Ja det er jo litt stilige, og synes bildene blir som blir tatt blir veldig delikate :) Tror jeg har funnet fotograf, ei som driver for seg selv - er kjempespent på møtet når vi skal snakke om hvordan bildene skal være osv... Nå gjelder det bare å finne noe lekkert undertøy :lur::)

Hehe, definitivt once in a lifetime :fnise:

Undertøy? Skal man ha på det da? :lur::fnise:

Okei, noen bilder med undertøy også da :sexy::tongue:

Skrevet

Hehe, definitivt once in a lifetime :fnise:

Undertøy? Skal man ha på det da? :lur::fnise:

Okei, noen bilder med undertøy også da :sexy::tongue:

Ha ha :fnise: ....tenkte å ha noen med undertøy :sjarmor:

Har sett noen som har brukt brudeslør som en effekt på bildene også, det så ganske lekkert ut...men det var jo uten så mye annet enn brudesløret på :sexy:

Gjest Adriane
Skrevet

Ha ha :fnise: ....tenkte å ha noen med undertøy :sjarmor:

Har sett noen som har brukt brudeslør som en effekt på bildene også, det så ganske lekkert ut...men det var jo uten så mye annet enn brudesløret på :sexy:

Ja, det er mye man kan gjøre, uten at det trenger å bli "overkill" av den grunn. Har mye med lyssetting/skyggelegging etc å gjøre. Kan bli riktig så lekkert - med og uten undertøy, hehe :gjeiper:

Skrevet

Bildene blir jo ofte i litt duse, svart/hvitt aktige toner... Mye pent. Her har jeg fått litt inspirasjon ;)

Skrevet

Ooooh har tenkt på dette selv, faktisk! har ei venninne som er fotograf, så da slipper ting å bli kleint og rart, da jeg gjerne blir litt kamerasky. Litt vin og en hyggelig jentekveld tror jeg nok kan gjøre susen for å lette på stemningen. :P Vet at min kjære nok hadde satt pris på et par slike bilder.. :lur:

Utrolig gøy å se at flere leker med tanken på dette. :P Og digger siden du linket, Bobbi! <3

• Liker 1
Skrevet

Jeg har fått tatt noen slike bilder men de ble tatt hjemme her, men ble veldig stilige, kjæresten min har allerede sett dem, men bare i lite format. Hadde det vært gøy å gidd det i gave da, jeg synes ikke det virker innbilsk, men hva tenker dere, og hvor skal han ha det(kan jo kanskje ikke ha det på veggen akkurat) eller, vet ikke hvor grensen går, om det er litt anonymt bare med sexy positur ser jeg ikke noe gale, men hvordan tenker dere ang det å gi det i en "morgengave" som ts beskriver? :)

Gjest Adriane
Skrevet

Bildene blir jo ofte i litt duse, svart/hvitt aktige toner... Mye pent. Her har jeg fått litt inspirasjon ;)

Skjønner godt at du fikk litt inspirasjon der. Fine bilder! :jepp:

Gjest Adriane
Skrevet

Jeg har fått tatt noen slike bilder men de ble tatt hjemme her, men ble veldig stilige, kjæresten min har allerede sett dem, men bare i lite format. Hadde det vært gøy å gidd det i gave da, jeg synes ikke det virker innbilsk, men hva tenker dere, og hvor skal han ha det(kan jo kanskje ikke ha det på veggen akkurat) eller, vet ikke hvor grensen går, om det er litt anonymt bare med sexy positur ser jeg ikke noe gale, men hvordan tenker dere ang det å gi det i en "morgengave" som ts beskriver? :)

Det ligger litt i navnet, "Secret Box". Man gir det gjerne som et album, evt som løse bilder i en fin boks. Og tanken er jo at dette albumet kun skal være for din manns øyne, hans og din lille hemmelighet. Bilder han kan ta frem og se på når han vil - kanskje ta med på reiser, eller ta frem hvis du er bortreist :lur:

Så, han får det som morgengave, delikat innpakket og da i et album, eller med bildene i en fin diskret liten boks f.eks. ;)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Enig med Adriane, hadde også tenkt å få de satt i et album, eller lagt de i en fin boks....så den liksom er litt hemmelig da ;)

Hadde ikke tenkt at det skulle være et album han skulle vise frem til kompisen sine akkurat :fnise:

Føler meg heller ikke super komfortabel foran kameraet, og kan tenke meg at det kan bli enda "skumlere" når man skal ha så lite på seg :fnise: , men ser for meg at med et lite glass vin, og feks forloveren eller en annen god venninne med blir det sikkert gøy :)

Også er det jo litt gøy for ens egen del også å se/vise en annen side av seg selv :lur:

Syns forresten overhodet ikke det virker innbilsk..

Endret av bobbi
Skrevet

Jeg syns heller ikke det virker innbilsk. Det ville kanskje virke innbilsk om tanken var at man skulle vise albumet til fjern og nær, men jeg kan ikke forestille meg at noen ønsker å gjøre det :fnise:

Tror også det er noe mange menn setter enormt stor pris på, fordi det er få kvinner som vel egentlig er komfortable med å kle av seg foran kamereaet sånn, samtidig som menn elsker å se at vi tør å vise oss frem litt og ikke gjemmer bort kroppen vår ;)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg syns heller ikke det virker innbilsk. Det ville kanskje virke innbilsk om tanken var at man skulle vise albumet til fjern og nær, men jeg kan ikke forestille meg at noen ønsker å gjøre det :fnise:

Tror også det er noe mange menn setter enormt stor pris på, fordi det er få kvinner som vel egentlig er komfortable med å kle av seg foran kamereaet sånn, samtidig som menn elsker å se at vi tør å vise oss frem litt og ikke gjemmer bort kroppen vår ;)

Ja, når man ikke er "June fra Jessheim - som bare elsker å vise seg frem"( sånn som de i vi menn feks :fnise:, uten noe negativt om vi menn forøvrig), så er det jo litt spesielt å kle av seg foran kamera, tror også mennene våre vil like at vi viser oss fra en sånn side :wow:;)

Endret av bobbi
Skrevet

Synes dere er drittøffe :) veit at samboer hadde synes det var kult, men ikke sikker på om jeg tør.... Evt får jeg drikke litt vin og så få noen til å ta bildene.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du tør!! :duskedame: Tør jeg, så tør sikkert du og :) Kjempeskummel tanke, men sikkert fint å se seg selv også på sånne bilder,som regel alltid sunt å gjøre noe man egentlig ikke tør :)

Tror forresten resultatene blir bedre hvis man får noen andre til å ta bildene ja, vinkling kan bli litt vanskelig med selvutløser :klo:

Endret av bobbi
Skrevet

Ja, ná vet jeg hva secret box er. :rodmer:

Skrevet

Sá lenge man ikke glemmer det pá et sted og andre fár tilgang til á se pá bildene tatt. ;)

Det er iallefall det jeg har hórt har skjedd med noen folk pá internett. Kvinner som tok naken bilder av seg sjólv og sá sendt de pá e-mail til mannen sin, og sá at de lekket ut og andre fikk kloa pá dem. Veldig flaut hvis man helst ikke vil at andre kikker pá dem.

Skrevet (endret)

Oi, ville aldri lagt de jeg skal ta på nettet :sjokkert: Jeg kommer til å få de på cd, og selv fikse albumet....disse er ment "for his eyes only" ;) Er nok lurt å sørge for at man har en seriøs fotograf, eventuelt får en flink venninne e.l. til å ta de....

Hvordan lakk de forresten ut fra mailen til mannen videre til andre? Fikk han virus, eller hadde han lyst å vise de til andre?

Endret av bobbi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...