AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 Hun er vel strengt tatt ikke offentlig blitt kjæresten min. Noen kompliserte saker som først må passere. Vi har ikke kjent hverandre så lenge, så jeg har ikke forestilt meg at jeg skulle lage noen adventskalender. I tillegg er jeg bortreist halve desember og har ikke mulighet til å finne på noe for hver dag. Tenkte derfor å gi henne en sånn stor adventskalender fra Flax(til 100,-). Hvordan ville dere jenter stilt dere til et slikt påfunn? Til neste år har jeg planer om å lage en skikkelig kalender. Selv liker jeg å legge mye i det jeg gir, men denne gangen blir det jo veldig enkelt. Hva tenker dere?
Style de la Vie Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 Har en sånn kalender selv, og har kjøpt en sånn til kjæresten min (gutt).
Leksie Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 Julesokk på julemorgen er jo også noe å finne på, da slipper du å finne på 24 ting
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #4 Skrevet 30. november 2011 Julesokk på julemorgen er jo også noe å finne på, da slipper du å finne på 24 ting TS her: Er ikke hjemme på julemorgenen. Julegave skal hun få, men jeg har veldig lyst å finne på 24 ting Men er litt viktig at en slik julekalender ikke er...tøvete?
Leksie Skrevet 30. november 2011 #5 Skrevet 30. november 2011 Nei det synes jeg ikke. Hadde blitt kjempeglad om kjæresten min fant på noe sånt til meg Trenger jo ikke å være store ting, alle jenter elsker småting
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #6 Skrevet 30. november 2011 TS her: Er ikke hjemme på julemorgenen. Julegave skal hun få, men jeg har veldig lyst å finne på 24 ting Men er litt viktig at en slik julekalender ikke er...tøvete? Nei! Jeg hadde blitt kjempeglad! :D
Gjest Cupcakes Skrevet 30. november 2011 #7 Skrevet 30. november 2011 har ønsket meg det av samboern i alle åra vi har hvert sammen nå, og i morgen skal jeg endelig få åpne min første pakkekalender synes absolutt ikke det er tøvete
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #8 Skrevet 30. november 2011 TS her: Da skal jeg finne denne kalenderen til henne Takk for svar! =)
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #9 Skrevet 30. november 2011 Hvor kan man kjøpe adventskalender fra flax? Kioskene eller?
Style de la Vie Skrevet 30. november 2011 #10 Skrevet 30. november 2011 Hvor kan man kjøpe adventskalender fra flax? Kioskene eller? Ja. Jeg tror alle kiosker har det. Man kan velge mellom en til 50,- som har toppgevinst på 500.000,- og en til 100,- som har toppgevinst på 1 million, tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #11 Skrevet 30. november 2011 Ja. Jeg tror alle kiosker har det. Man kan velge mellom en til 50,- som har toppgevinst på 500.000,- og en til 100,- som har toppgevinst på 1 million, tror jeg. Supert, det første jeg gjør i morgen tidlig er å dra å kjøpe en sånn en LITT sent ute, men..
Lumpelure Skrevet 1. desember 2011 #12 Skrevet 1. desember 2011 (endret) I dag har jeg fått vite hva årets julekalender er. Jeg fikk en epost ved navn "første luke" og et fint brev og dikt (sangtekst). Det er den fineste jeg har fått! Han har lagt tid, omtanke og jobb i den <3 Endret 1. desember 2011 av Lumpelure 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #13 Skrevet 1. desember 2011 I dag har jeg fått vite hva årets julekalender er. Jeg fikk en epost ved navn "første luke" og et fint brev og dikt (sangtekst). Det er den fineste jeg har fått! Han har lagt tid, omtanke og jobb i den <3 TS her: Da jeg ikke har kjent henne så lenge ble det ikke tid til å legge noe i en adventskalender. Til neste år derimot skal jeg gjøre noe liknende som din kjæreste. Hun ble for øvrig glad for kalenderen. Ble veldig overrasket og sa jeg var skjønn
Gjest Lezzi Skrevet 24. oktober 2012 #14 Skrevet 24. oktober 2012 jeg liker å gi advendtskalender til kjæresten min. Kjøper små advendsposer, setter på tall og legger små lapper oppi med en liten ting. alt fra tyggis til boxer...
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2012 #15 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg har to unger som får adventskalender med små gaver, så har ikke ork til å finne på 24 ting til kjæresten. Det jeg har valgt å gjøre, er å kjøpe 4 pakker; 1 for hver søndag i advent. Da har jeg kjøpt f.eks en sånn liten bok med kjærlighetssitater, hjerteskål og hjertegodteri, telysestaker osv. Hadde blitt glad selv for flaxkalender, syns tanken teller mye selv om fantasien ikke alltid er den beste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå