AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 Hei! Om man vasker håret daglig, vil det da etterhvert bli fett uansett, eller kan det ha noe å si hvilke ingredienser som er i shampoo og balsam? *takknemlig for svar*
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 Mitt hår blir kun fett om jeg ikke vasker det på EN UKE. Vasker jeg det hver dag er det tørt og slitt. annen hver dag holder lenge for min del.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 Hvis du venner håret til å vaskes daglig, blir det fortere fett. 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #4 Skrevet 30. november 2011 Så det er ikke til å unngå? Det var jo dumt... Dere som må vaske håret daglig, blir det veldig fett utover kvelden? AB 23:13: kan jeg spørre hvilken hårtype du har? Er det bare fordi du en vant med å ikke vaske det daglig det ikke blir fett før etter en uke, eller er det en annen grunn? -ts
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #5 Skrevet 1. desember 2011 Jeg vasker håret daglig, og det er ikke fordi det blir veldig fett, men fordi jeg har hår som blir flatt og rart om natten. Har diskutert det med frisører, og de er alle enige i at med min hårtype bør det vaskes omtrent daglig. Fett hår har jeg aldri hatt problemer med. 1
Orchideae Skrevet 1. desember 2011 #6 Skrevet 1. desember 2011 Om man venner håret til å vaskes hver dag, vil man ødelegge balansen i hodebunnen og håret vil bli fett fortere fordi hodebunnen da vil produsere mer talg for å ikke tørke ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå