Gå til innhold

Liker han meg ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en gutt jeg nettopp ble kjent med, og vi snakket mye sammen osv. Han sa til og med til venninna mi at han tror at det begynner å bli noe mellom meg og han! Jeg ble kjempe glad, men dagen etter jeg fikk høre det, sendte han melding til meg og sa at jeg ikke skulle misforstå noe og at jeg var en fantastisk jente og han ville være kjempe god venn med meg, men akkurat nå ville han ikke ha noe forhold. Er jeg i vennesonen eller er han bare forvirret? Han pleier å sende meg tilfeldige meldinger, og vi er mye med hverandre, er kjempe forvirret!

Håper noen kan hjelpe meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er i vennesonen, og han er forvirra og vinglete :popcorn:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Han vil helgardere seg mot hysteriske, giftesjuke kvinnfolk. Men klarer du å flørte med måte uten å legge press på ham, så kan det hende det blir noe mer enn vennskap likevel :gjeiper:

edit: Vennskap, ikke vannskap...

Endret av Knirke
Gjest Wei Wei
Skrevet

Han liker deg bare som en venn.

Men er det mulig at vennina di nevnte det til ham at du liker ham/er interessert i noe mer?

Gjest MorAase
Skrevet

Han vil nok ha sengevals med deg, men ikke mer en det.

Skrevet

Han liker deg bare som en venn.

Men er det mulig at vennina di nevnte det til ham at du liker ham/er interessert i noe mer?

Nei, hun nevnte ikke det. Men hun hadde spurt han om hvordan det gikk med meg og han, og han svarte: "jeg tror nok at det begynner å bli noe mellom meg og henne", jeg ble så utrolig glad når hun fortalte det til meg, og han viste utrolig masse interesse.. men kanskje dere har rett, kanskje han vil bare ha meg til sengs!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...