Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2003 #1 Skrevet 15. desember 2003 Ville du blitt fornærmet hvis du fikk av en venninne til jul: Eksempel 1: 1 marsipan gris + body lotion Eks. 2: 100 kroners gavekort på plate-/dvd-butikk Eks. 3: Blank neglelakk + neglefil Eks. 4: Reise-emballasje til shampo/kremer osv Eks. 5: Fotkrem Jeg har ikke så god råd, og dette er en venninne jeg finner på ting sammen med av og til, vi har ikke et veldig tett forhold. Ville du blitt fornærmet over å få noe av det overstående? Kanskje noen har andre forslag til meg?
Saeria Skrevet 15. desember 2003 #2 Skrevet 15. desember 2003 Nei, det hadde jeg ikke. :D Blir glad for det jeg får. Veninna mi hadde ikke kjøpt neglelakk da. Jeg biter negler. :oops:
~sikka~ Skrevet 15. desember 2003 #3 Skrevet 15. desember 2003 Jeg hadde blitt glad for de der gavene. Det er nå tanken som teller.
Gjest Ethereal Skrevet 15. desember 2003 #4 Skrevet 15. desember 2003 Hva med heller å kjøpe en flaske vin og pakke den fint inn? Du får mange OK typer vin til mellom 80 og 100 kroner. Eller evt. te- eller kaffe fra en kaffebutikk, kanskje med litt god sjokolade til? Gavekort på kinobilletter? En pocketbok du selv synes er bra?
Gjest gloria Skrevet 15. desember 2003 #5 Skrevet 15. desember 2003 Syntes det var noen bra forslag, jeg! En bra gave trenger nødvendigvis ikke koste mye :blunke:
Gjest Ethereal Skrevet 15. desember 2003 #6 Skrevet 15. desember 2003 Helt enig! Jeg ville bare gi noen flere tips. Forresten kan en hjemmelaget kake også gjøre stor lykke, for eksempel en formkake.
Gjest gloria Skrevet 15. desember 2003 #7 Skrevet 15. desember 2003 Det er bra. Du kan også kjøpe en ramme og lime inn bilder av deg og venninnen din. Slike ting varmer i alle fall mitt hjerte :D
Gjest GreenSky Skrevet 15. desember 2003 #8 Skrevet 15. desember 2003 Tjaah, jeg hadde kanskje blitt litt fornærmet hvis jeg fikk fotkrem. Kan bli opptatta som føttene dine er ekle, hint hint. Ellers synes jeg at det hørtes ut som noen fine presanger. Hva med badeolje, osv. til de som har badekar?
Pusekatt Skrevet 15. desember 2003 #9 Skrevet 15. desember 2003 Det er tanken som teller når det gjelder gaver, helt klart! Er jo ikke alle som har like god råd, og hvor skal dette gavehysteriet ende da? MÅ man bruke 500kr pr gave for at det skal være bra nok? Nei, jeg synes du har fine forslag til gaver, jeg! Lykke til, håper de faller i smak 8)
Gjest Zalomine Skrevet 15. desember 2003 #10 Skrevet 15. desember 2003 Gode gaveforslag synes jeg. Jeg gir ofte slike ting. Dusjolje og "dusjskrubb" eller en god fuktighetskrem til, eller bsadeolje for dem som har badekar, et kubbelys og en pose te.... Vennegaver skal ikke være dyre, men vise omtanke, er mitt utgangspunkt.
Tusenfryd Skrevet 15. desember 2003 #11 Skrevet 15. desember 2003 Det å få en gave til jul, ville jeg aldri blitt fornærmet for uansett. De forslagene du har, er også gode og er alle hva en kvinne trenger.
Gjest Tex Skrevet 15. desember 2003 #12 Skrevet 15. desember 2003 Jeg har kjøpt hårkur til to av vennindene mine, jeg.... Og shampo og styligstæsj til en annen.... Koselig med sånne kosesaker syns jeg......
Gjest Nefertiti Skrevet 15. desember 2003 #13 Skrevet 15. desember 2003 Body Shop har jo og mange fine gavepakninger som ikke er for dyre Synes innpakningen der er så fin jeg! Ser så eksklusivt ut :D
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 15. desember 2003 #14 Skrevet 15. desember 2003 Synes Etheral hadde bra forslag jeg... de på begynnelsen av tråden synes jeg var litt "simple". Ikke at jeg hadde blitt fornærma, men jeg synes Etheral sine var mye bedre. Og Body Shop også var bra.
Solstrålen Skrevet 15. desember 2003 #15 Skrevet 15. desember 2003 Jeg hadde blitt kjempeglad for gavene jeg! Det er tanken bak gavene som teller! Velværeprodukter, fordi du vil at venninnen din skal ta godt vare på seg selv, er en god tanke = en god gave! Det finnes mange fine, billige gaver! Hvor mye penger som brukes på gaven, er ikke synonymt med hvor glad mottakeren vil bli!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 15. desember 2003 #16 Skrevet 15. desember 2003 Det er jeg helt enig i, men jeg synes en god te eller en koselig tekopp (gjerne i kombinasjon) er finere enn en marsipangris eller et gavekort som du ikke får en hel cd for en gang...
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 15. desember 2003 #17 Skrevet 15. desember 2003 Kan ha noe med å gjøre at det virker mer gjennomtenkt kanskje? At den som gir gaven gir noe man vil sette pris på, og ikke bare kjøper noe for å kjøpe noe? DET mener jeg at "tanken som teller" betyr...
Gjest Zalomine Skrevet 15. desember 2003 #18 Skrevet 15. desember 2003 Tanken er det som betyr noe ja, og når jeg i morgen skal ut og kjøpe en liten ting til en venninne, så er poenget nettopp at det er en liten ting, som ikke koster mye (og ikke er stor heller, den må sendes i posten) som viser at jeg har tenkt på henne, uten at jeg bruker masse penger på det. Litt sånn velvære pleier jeg gi til venninner. Ja, spesielt ei pleier få te også da, fordi hun er så glad i nettopp te. Poenget er nettopp TANKEN
Gjest Coral Skrevet 15. desember 2003 #19 Skrevet 15. desember 2003 Det å få en gave til jul, ville jeg aldri blitt fornærmet for uansett. De forslagene du har, er også gode og er alle hva en kvinne trenger. Helt enig!
Ugla Skrevet 16. desember 2003 #20 Skrevet 16. desember 2003 Jeg hadde blitt glad for de der gavene. Det er nå tanken som teller. Helt enig! Gode forslag! Fikk en gang talglys med 1 pakke servietter (som passet perfekt sammen, i tillegg visste hun at det passet til serviset mitt) som en "liten julehilsen". Jeg ble så glad - tenk at hun hadde tatt seg bryet med å tenke på hva som passet meg og mitt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå