Gå til innhold

For fin til julebord?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpt meg en kjole jeg syntes er kjempefin. Den sitter som støpt på meg. Men er usikker på om den er for fin?

Bilde 1

Bilde 2

Beklager for dårlig bilde, har bare dårlig mobilkamera..

Den har veldig fine blomsterdetaljer på brystet.

Jeg er 19, skal på julebord med ca 10 stk på en litt fin resturant. Mest sansynlig ikke mye drikking, men litt. Jobber i en butikk som er selvstendig (ikke matbutikk, kjede osv)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil si i utgangspunktet ja, men kommer jo veldig ann på hva du har til =)

Flott kjole var det hvertfall!

Skrevet

Jeg vil si i utgangspunktet ja, men kommer jo veldig ann på hva du har til =)

Flott kjole var det hvertfall!

Sign!

Skrevet

Synes ikke den var for fin nei. En helt standard julebordkjole vil jeg si:)

• Liker 4
Skrevet

Det så ut som en helt vanlig julebordkjole, ikke for fin.

Skrevet

Ja den var kjempefin :) Om du er veldig usikker ville jeg ha hørt med de andre om lengden på skjørtet/kjolen de skal ha på seg. Kommer alle andre med lårkorte skjørt kan det være at du føler deg litt malplassert. Men er du trygg på deg selv så driter du i det ;) Men ingen smykker og små eller ingen øredobber.

Kjempefin :)

Skrevet

Hva kan jeg ha til da? :) Har ikke store utvalget i sko, meste er f.eks enten støvletter eller noe lignende disse Har ikke pumps eller noe..

Ikke smykker, greit da dropper jeg det. Tenkte å rette ut håret (ikke opp i hvertfall). Tror dere det er greit?

Usikker på hva de andre skal bruke. Hun ene skal bruke party-party, hun andre tror jeg skal bruke en litt mer løs kjole (hun er veldig ukonfirtabel i egen kropp, ergo en kjole derretter). Er en del gutter..

Skrevet (endret)

Jeg synes den kjolen var superfin til deg, og du kan absolutt bruke den til julebord! Ang sko ville jeg droppet støvletter, og heller hatt pumps eller enkle ankelsko. Sett opp håret, og kjør enkelt på tilbehør. Alternativt er, siden kjolen er relativt enkel, å ha oppsatt hår, nøytral sminke, men røde lepper, samt at du tar igjen de røde leppene i sko og ei enkel veske.

Smykker ville jeg kjørt nøytralt, f.eks noen enkle øreringer og en kul ring. Mulig et stilig armbånd på den motsatte siden av ringen,

Med å sette opp håret mener jeg å kjøre på med en enkel knute i nakken som er litt løst festet.

Endret av maya76
Skrevet

Hva kan jeg ha til da? :) Har ikke store utvalget i sko, meste er f.eks enten støvletter eller noe lignende disse Har ikke pumps eller noe..

Ikke smykker, greit da dropper jeg det. Tenkte å rette ut håret (ikke opp i hvertfall). Tror dere det er greit?

Usikker på hva de andre skal bruke. Hun ene skal bruke party-party, hun andre tror jeg skal bruke en litt mer løs kjole (hun er veldig ukonfirtabel i egen kropp, ergo en kjole derretter). Er en del gutter..

Joooo, self skal du ha smykker. Men ikke kjør store øredobber + smykke, stort armbånd og store ringer. Ikke overdriv bare...

Skrevet

Men funker det med slike sko eller blir det helt feil? :klo: Har ikke andre enn støvletter og korte skoletter (?) og har egentlig ikke råd til å kjøpe nye...

Kan jeg bruke en mørk grå bolero til?

Gjest Tigress
Skrevet

Men funker det med slike sko eller blir det helt feil? :klo: Har ikke andre enn støvletter og korte skoletter (?) og har egentlig ikke råd til å kjøpe nye...

Mørk grå bolerå er fint, men skoletter til meiner eg blir heilt feil, i alle fall om dei har platå.

Gjest Solsmil
Skrevet

jeg synes absolutt ikke den var for fin, og du kan nok trygt bruke den på julebord:) Man skal jo pynte seg, liksom...

Skrevet

De skoene syntes jeg blir for tunge til kjolen, men kjolen var fantastisk! Du har ikke en venninne du kunne ha lånt et par sko av da?

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns kjolen var kjempefin! Og med mindre det er et julebord hvor du er dømt til å ende opp under bordet så er det ingenting som heter å være for fin :)

Skrevet

Kjolen er OK til julebord den, men du kan ikke bruke de skoene til.

• Liker 1
Skrevet

Kolegaen min skal ta med noen sko i morgen, hvis de ikke passer må jeg bare bruke de.. Enten det eller knehøye støvletter liksom, det blir helt feil.. :/

Bør jeg ha hudfarget strømper, eller noe annet? :klo:

Skrevet

Veldig passende julebordkjole :)

Ikke bruk støvletter til, pumps ville vært det beste! Jeg ville hatt mye tilbehør til, ikke vær redd for å glitre litt. Julebord skal være pyntet:D

Ville hatt nakne bein til, eller hudfarget strømpebukse.

Skrevet

Omprioriter og bruk 300,- på et par billige sorte pumps, så er det helt fint ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det var en kjempefin julebordkjole :klemmer:

Skrevet

Omprioriter og bruk 300,- på et par billige sorte pumps, så er det helt fint ;)

Når det står 0,- på kontoen og pengene kommer mandag er det litt seint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...