vikki Skrevet 19. mai 2002 #1 Del Skrevet 19. mai 2002 jeg har hørt så mye fra nadre nettsider hvor folk "hedrer" Easy slim. har noen av dere prøv dette?? jeg ble anbefallt av en kvinne å gå in på denne siden og lese om easy slim trykk her Jeg må si det virker veldig overtalende ut. men vil høre fra andre som har brukt det?? noen som har noe å dele ang. denne saken??? Linken ble så lang at jeg forsøker å endre litt . Hege1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-05-19 16:09 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 21. mai 2002 #2 Del Skrevet 21. mai 2002 Hørtes jo fryktelig bra ut (kanskje litt vel rask reduksjon??) Men merkelig at et raskt søk i telefonkatalogen på nettet ikke fant verken telefonnummer eller firmaet... Selv om det høres trykt ut med penger-tilbake-garanti, er jeg redd du ikke ser noe mer til dem dersom det ikke skulle virke. Som de selv sier: "De fleste som selger såkalte slankekurer har nemlig lite eller ingenting å tape hvis det viser seg at de ikke virker. " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 21. mai 2002 #3 Del Skrevet 21. mai 2002 Det som høres for godt ut til å være sant, er som regel det. Når det gjelder slankeprodukter er det ALLTID det.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 21. mai 2002 #4 Del Skrevet 21. mai 2002 Det høres vel litt for fantastisk ut, men jeg sjekket også telefonnummeret og det er ikke registrert i telenor sin base og du får feilmelding når du ringer dit. Det er heller ikke et oslo nummer selv om de påstår å ha adresse i oslo...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2002 #5 Del Skrevet 21. mai 2002 ......og så legger bogusfirmaet ut innlegg og lenker på "lettlurte damers" eget nettsted og satser på noen tusenlapper til i kassen til sitt høyst useriøse selskap ingen som lukter lunta? hmmm Kurgan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2002 #6 Del Skrevet 21. mai 2002 Dette er bare tull og fanteri. De har ikke ordentlig adresse engang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smiley Skrevet 22. mai 2002 #7 Del Skrevet 22. mai 2002 Hei og hå!!! Har drevet litt resertch, og nå skal dere høre. Dette firmaet heter Multi Vic, og det er gått konkurs!!! De har fått sperret telefonen, men adressen er riktig den: Postboks 6099, skal det stå!!! De har fått 90 klager på forbrukerrådet, så ikke la dere lure!!!! Dette til informasjon fra meg.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2002 #8 Del Skrevet 22. mai 2002 Hei! Dersom du skulle gått ned så fort som disse menneskene hadde gjort ville det vært helsefarlig. Jeg bruker noen lignende tabletter, suco bloc, som produseres av et norsk selskap som faktisk eksisterer. Dersom du er interessert i å lese mer om dem finner du dem og andre produkter på følgende internettside: http://www.med-eq.com/ 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micha6 Skrevet 22. mai 2002 #9 Del Skrevet 22. mai 2002 Men fungerer disse da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vikki Skrevet 22. mai 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 22. mai 2002 Julienne jeg fikk ikke lastet ned resultatsidene og like ting du kunne lese.... kan ikke du forklare hva disse går ut på.hvor mangen du tar for dagen,hvor mye du har gått den/hvor lenge du har gått på "kuren" om du trener i tilleg??? osv??? er spennt å høre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2002 #11 Del Skrevet 23. mai 2002 Hei igjen! Vil først bare fortelle litt om meg selv. Jeg var overvektig allerede som barn selv om jeg verken proppet i meg mat hele tida eller bare satt i ro. Vekten min har bare økt opp gjennom årene, og det toppet seg da jeg begynte på p-pillene for 2 år siden. Jeg begynte med suco bloc i fjor sommer, gikk ned ca. 10 kg i løpet av 4 måneder. Så stoppet det litt opp da mørketida begynte, fordi det ble mere innesitting og dårlig med trening. Men jeg har likevel klart å holde vekta til tross for at jeg er glad i brus og potetgull. I den perioden jeg gikk ned ble det en del mosjon ved at jeg sykla til og fra jobben 2 ganger om dagen i tillegg til at det var en fysisk krevende jobb. Nå når jeg har fått fram sykkelen igjen og begynt litt trening, merker jeg at vekta går nedover igjen, til tross for en mai måned med bursdager, konfirmasjon, 17. mai feiring osv. Det er viktig å bevege seg når en tar disse tablettene for å hjelpe lymfesystemet til å utskille avfallsstoffer. Til slutt om tablettene. Jeg tar de etter måltider med masse karbohydrater, fordi de utskiller disse. Det varierer litt hvor mange jeg tar om dagen, men det blir som regel 6-9 stk. De er fine å ha dersom en er gla i søtsaker og mat med mye hvetemel i. Tablettene selges på de fleste helsekostforetninger og i gaia salonger.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå