AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 Har en datter på 1,5 som helt siden hun var 6 uker gammel har sovet hele natta uten en lyd:) Men for 1 mnd siden mens hun overnattet hos noen gode venner hadde hun pluttselig våknet og vært våken i 2 timer... jeg fikk sjokk iom hun aldri har våknet før. Men vi antok det var pga forkjølelse/hoste. Men dette har fortsatt nesten hver kveld/natt i 1 mnd nå. Hun våkner 7-9 ganger og det er utrolig slitsomt. Noen ganger roer hun seg selv, andre ganger må jeg inn å snu henne, og noen ganger må jeg ta henne opp og roe henne, men da er det vannskelig å få henne å sove igjen. Har prøvd å ta henne inn i vår seng, men da bare begynner hun å turne, er ikke snakk om å sove i hvertfall. Hva gjør jeg??? hvordan kan vi få igjen den gode nattesøvnen hun hadde?? Hva gjør dere andre hvis barnet våkner og skriker om natta??
Gjest Turid Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 Herregud som jeg kjenner meg igjen. Vår datter begynte med dette da hun var ca. 1,5 år - og driver på enda, det er 3 mnd. siden det startet. Holder på å bli gal her! Hun våkner alt mellom kl. 01 og 03, vanligvis nærmere 01. Sovner ikke før 2-3 timer senere. Om vi ikke er på samme rom som henne, så hyler hun som besatt. Vet ikke hva det er? Drømmer? Har iallfall prøvd det meste; mindre søvn på dagen, mer søvn på dagen, trøste, la henne hyle - you name it! Ikke funnet noen oppskrift. Så kan ikke hjelpe, bare si at vi er flere i samme båt...
Gjest Anonym gjest Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 Det går seg nok til. Antar at hun er i en Wonder Week? http://blogginaboutbabies.wordpress.com/2010/08/13/wonder-weeks-13-24-months/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå