Gå til innhold

Barn som våkner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en datter på 1,5 som helt siden hun var 6 uker gammel har sovet hele natta uten en lyd:)

Men for 1 mnd siden mens hun overnattet hos noen gode venner hadde hun pluttselig våknet og vært våken i 2 timer... jeg fikk sjokk iom hun aldri har våknet før. Men vi antok det var pga forkjølelse/hoste.

Men dette har fortsatt nesten hver kveld/natt i 1 mnd nå.

Hun våkner 7-9 ganger og det er utrolig slitsomt. Noen ganger roer hun seg selv, andre ganger må jeg inn å snu henne, og noen ganger må jeg ta henne opp og roe henne, men da er det vannskelig å få henne å sove igjen.

Har prøvd å ta henne inn i vår seng, men da bare begynner hun å turne, er ikke snakk om å sove i hvertfall.

Hva gjør jeg??? hvordan kan vi få igjen den gode nattesøvnen hun hadde??

Hva gjør dere andre hvis barnet våkner og skriker om natta??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud som jeg kjenner meg igjen. Vår datter begynte med dette da hun var ca. 1,5 år - og driver på enda, det er 3 mnd. siden det startet. Holder på å bli gal her! Hun våkner alt mellom kl. 01 og 03, vanligvis nærmere 01. Sovner ikke før 2-3 timer senere. Om vi ikke er på samme rom som henne, så hyler hun som besatt. Vet ikke hva det er? Drømmer? Har iallfall prøvd det meste; mindre søvn på dagen, mer søvn på dagen, trøste, la henne hyle - you name it! Ikke funnet noen oppskrift. Så kan ikke hjelpe, bare si at vi er flere i samme båt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...