Puselusk Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 (endret) Greia med rulleren er at nålene trenger dypere ned i huden enn når du bruker en vanlig eksofilerende krem eller klut, og derfor effektiviserer kremer etc du bruker etterpå. Det fins forskjellige lendger på nålene og man burde begynne litt forsiktig i begynnelsen kanksje, og det kommer an på hvilke hudproblemer du vil forbedre og hvor ille det er. Jeg ville bare dele dette siden det hjalp for meg så jeg anbefaler at de som vil prøve søker opp litt informasjon etc på google og hvordan man bruker det for det kan virkelig hjelpe! Jeg er veldig fornøyd hittil. Endret 9. februar 2019 av Puselusk
Puselusk Skrevet 30. november 2011 Forfatter #2 Skrevet 30. november 2011 En ting til: For de som ikke tåler smerte i det hele tatt så kan det nok være litt vanskelig å bruke. For det er ikke helt smertefritt, men de som tåler å "småpine" seg selv en liten stund så vil jeg si det er verdt det
Gjest Raggy Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 Grunnen til at du ser bedre ut den første tiden etterpå er at huden er hoven. Slutter du å bruke den forsvinner effekten. Hvor lange nåler bruker du?
Puselusk Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2011 den er hoven en liten stund, men det går vekk, og huden min ser fortsatt bedre ut, men nå kombinerer jeg jo dette med krem evt andre ting. Har en på 1mm og en på 1,5. Funker greit for mitt tilfelle.
Puselusk Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2011 http://www.ebay.com/itm/540-Black-Micro-Needle-Skin-Derma-Roller-1-0-mm-Scars-Wrinkle-Acne-Anti-aging-/220893612924?pt=US_Skin_Care&hash=item336e490b7c#ht_13490wt_1165 her blant annet. Ellers kan du søke på dermaroller og finne mye billigere så du får vurdere hva du vil prøve
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #8 Skrevet 4. desember 2011 For guds skyld husk å desinfisere verktøyet og hendene før og etter. Hvis ikke vil dette være en highway til betente kviser. I proff salong bruker de vel bedøvende krem først og en beroligende krem av et slag etterpå? Synes å huske at jeg så dette på et program om hollywoodbehandliger.
Puselusk Skrevet 4. desember 2011 Forfatter #9 Skrevet 4. desember 2011 Jeg skyller minn i glovarmt vann og lar den ligge i desinfiserende væske. Det kan være litt vondt ja, men jeg er litt sånn at jeg har blitt vant med å "ignorere" smerte av andre årsaker og. man kan bruke en slags gele for å få arbeidet til å gå lettere. Det meste fungerer så lenge det er mildt.
Gjest Raggy Skrevet 4. desember 2011 #10 Skrevet 4. desember 2011 den er hoven en liten stund, men det går vekk, og huden min ser fortsatt bedre ut, men nå kombinerer jeg jo dette med krem evt andre ting. Har en på 1mm og en på 1,5. Funker greit for mitt tilfelle. Jeg bruker samme lengde. Jeg blør ganske bra etter en behandling. Bruker embla bedøvelseskrem. Oppskriften jeg følger er å bruke aberela/tretinoin på kvelden i noen mnd før bruk og vit c på dagen siden dette er aktive stoffer som bedrer huden. Hva bruker du? Jeg bruker dermaroller for å fjerne arr, det har blitt bedre men tar tid. Huden har jo sin syklus og sårene fra nålene bør gro før neste runde med dermarolleren. Hvor ofte bruker du rolleren?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #11 Skrevet 7. desember 2011 Jeg bruker samme lengde. Jeg blør ganske bra etter en behandling. Bruker embla bedøvelseskrem. Oppskriften jeg følger er å bruke aberela/tretinoin på kvelden i noen mnd før bruk og vit c på dagen siden dette er aktive stoffer som bedrer huden. Hva bruker du? Jeg bruker dermaroller for å fjerne arr, det har blitt bedre men tar tid. Huden har jo sin syklus og sårene fra nålene bør gro før neste runde med dermarolleren. Hvor ofte bruker du rolleren? Jeg skal også begynne med denne behandlingen, og bruker aberela. Hvilken styrke på kremen bruker du?
Gjest Raggy Skrevet 8. desember 2011 #12 Skrevet 8. desember 2011 Jeg skal også begynne med denne behandlingen, og bruker aberela. Hvilken styrke på kremen bruker du? Husker ikke, men det er den en får på vanlig resept av fastlege. Skal du ha sterkere må du ha resept fra hudlege tror jeg.
mahu Skrevet 12. mars 2015 #13 Skrevet 12. mars 2015 (endret) Bruker dere tretonoin i kombinasjon med dermaroller? det kan vel bli litt voldsomt? eller er det i forkant av behandling? Jeg har brukt obagi programmet i 4 måneder, med tretonoin krem styrke 1 prosent. nå bruker jeg kun dermaroller med krem fra Swiss, samt obagi professional C om dagen...Er forresten rull med 0,5 lengde ok for å fjerne litt arr? Endret 12. mars 2015 av mahu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå