Gjest shirelle Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 Jeg har tykt, langt, stritt/rett, TUNGT hår. Det er bleket og slitt i tuppene (lenge siden jeg klipte meg). Det kan bli litt frizzy og vanskelig også, sikkert fordi det er slitt av hårfarging. Hvilken type sjampo og balsam trenger jeg? Og hårkur? Produkter for tørt, skadet, uregjerlig,...? Hva skal jeg velge liksom, synes jo håret mitt er alt det der? Synes det er så vanskelig å vite
mari4ever Skrevet 2. desember 2011 #2 Skrevet 2. desember 2011 Jeg har tykt, langt, stritt/rett, TUNGT hår. Det er bleket og slitt i tuppene (lenge siden jeg klipte meg). Det kan bli litt frizzy og vanskelig også, sikkert fordi det er slitt av hårfarging. Hvilken type sjampo og balsam trenger jeg? Og hårkur? Produkter for tørt, skadet, uregjerlig,...? Hva skal jeg velge liksom, synes jo håret mitt er alt det der? Synes det er så vanskelig å vite Gå innom å spør en frisør om du trenger mest proteiner, fuktighet eller om du trenger begge deler. Hvis du kun trenger første nevnte; gå for Redken Extreme. bygger opp håret Jeg bruker all soft og jeg har lignenede hår som deg: Jeg elsker Redken all soft- det blir veldig mykt, mye rettere, mye mindre frizzy og blankt å fint. Veldig bra resultat. Bruker sjampoo, balsam og hårkur. Du kan også få for smooth down, som er super på å roe ned stort og tykt hår me grove hårstrå.For min del ble denne serien for heavy, ja faktiskt. trodde ikke det var mulig med mitt svære hår. håper dette hjalp litt. hvis ikke er det bare til å sende en mail så kan jeg svare så godt som mulig på hvilke produkter jeg bruker og gi deg tips.
acna Skrevet 3. desember 2011 #3 Skrevet 3. desember 2011 Jeg synest joico k-pack serien er god på slitt hår. Mitt hår gikk fra frizzy krøller til sunne bølger etter en tids bruk Redken og kerastase er også veldig gode merker, jeg tror det er Redken extreme som er bra på slitt hår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå