Gå til innhold

Bærehjelp i Trondheim?


hemulen

Anbefalte innlegg

Har akkurat kjøpt meg leilighet i Trondheim og har bestilt meg et fryseskap som kommer i neste uke. Så fant jeg ut (litt for sent) at de leverer det på utsiden av bygget. Jeg må altså bære det inn selv.

Derfor lurer jeg på om noen kan hjelpe meg? Det skal inn en dør, ned en trapp og inn i en bod, så det er ikke så veldig langt.

HJELP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det ikke ordner seg på annen måte, ville jeg spurt de som leverer kjøleskapet om de vil bære det helt inn for deg. Spør om de vil tjene et par hundrelapper, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Firmaet jeg har bestilt fra, påstår at dette ikke er mulig. Og tar jeg sjansen på at de går med på det, så står jeg muligens der alene i regnet, med et fryseskap ;)

Bor snart på Persaunet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Type "Hei, jeg er din nye nabo. Kan du hjelpe meg å bære dette utrolig tunge og uhåndterlige skapet?"

Det tør jeg ikke altså... Er det noe sted man evt. kan legge ut annonse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må vel kanskje driste deg til å ringe på et nabohus og spørre om de har tid til å hjelpe deg, og tilby en hundrelapp for 15 min arbeid :klemmer:

Eller henge opp lappe på felles postkassestativ, men det er mindre anonymt og litt merkelig egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ingen venner du kan spørre?

Om det blir helt krise kan du sende meg en PM, så skal jeg komme og hjelpe deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å unngå flyttebyrå, i alle fall. Vi måtte flytte en vaskemaskin 2 etg ned, og jeg som er gravid kan ikke ta i et tak. Vi ringte til et flyttebyrå, de sa at det ville bli svært dyrt, minst 800 kr, pga tilkjøring og to mann som måtte jobbe. Heldigvis tilbød de seg å ta jobben svart, og da kostet det oss "bare" 500 kroner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...