Gå til innhold

Usikker på om dette går som "data"... Kindle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe min bror en Kindle til jul. Men fikk ikke lov til å fullføre bestilling på den "nyeste", Kindle Touch 6" på amazon.com fordi de ikke shipper denne modellen utenfor USA.

Jeg ser derfor på amazon.co.uk men jeg sliter med å finne en Kindle + en svart veske + et lite lys/lampe til å ha på vesken som jeg er helt sikker på passer sammen. For ting har litt andre produktnavn på denne siden.

Litt forvirra. Noen som kan hjelpe meg å identifisere riktige produkter på amazon.co.uk - og har noen erfaringer med denne Kinde Touch? Har en kindle selv, men den er snart to år gammel og en mye mer klumpete modell... og det var en gave.

Takk!

(Anonym så ingen gave-mottakere skulle lese dette ved feiltagelse]

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kindle touch får du ikke kjøpt i internasjonal versjon ennå. Den selges kun i USA. Dersom du skal ha en internasjonal Kindle så må den også kjøpes på Amazon.com.

Du kan kjøpe den som ikke har touch, koster 109 dollar. Du vil finne det som passer til den under tilbehør.

Her er den riktige versjonen.

Scroller du et stykke ned på den siden vil du også finne tilbehøret som passer på den. Merk at du må velge hvilket land den skal brukes i før du får bestilt.

Endret av Zzyzx
Skrevet

Du kan kjøpe den som ikke har touch, koster 109 dollar. Du vil finne det som passer til den under tilbehør.

Den har touch, men ikke 3G, bare WIFI.

Skrevet

Nei, den til $109 har ikke touch.

Touch-modellen har en del færre knapper og sånt. Slik ser den ut.

Skrevet

Nei, den til $109 har ikke touch.

Touch-modellen har en del færre knapper og sånt. Slik ser den ut.

Ja, du har rett. Får man ikke kjøpt touch en gang?!? Forbanna Amazon. :kjefte:

Skrevet (endret)

Jo, etter hvert. De sørger vel bare for å mette det amerikanske markedet først.

Jeg vil egentlig ikke ha touch, har hatt det før på lesebrett, og det er noe herk å måtte tørke av den skjermen hele tiden. Den tåler også vesentlig mindre enn andre touch-dingser, så det er ikke bare å gni den mot buksa. Den må faktisk vaskes ordentlig nesten en gang for dagen.

Jeg har også tafsa på den uten touch, og den ligger veldig godt i hånda med fin plassering av sideskiftknapper.

Endret av Zzyzx
Skrevet

Virker komplisert å kjøpe denne kindle dingsen, er det kanskje lurere å gå for en av de andre "kidleclonene" du listet opp Xxyzz?

Skrevet

Spørs hva du vil ha. Vil du ha enkel tilgang på bøker hvor som helst der det er wi-fi så går du for Kindle. Kjøp bøkene via brettet og få dem levert på brettet innen få sekunder.

Vil du ha muligheten til å bruke norske bøker, men ikke ha en innebygd nettbutikk så går du for en av de andre. Jeg kommer sannsynligvis til å kjøpe meg en Sony selv, i tillegg til Kindle, men så har jeg allerede et ekstensivt e-bokbibliotek liggende slik at jeg ikke trenger direkte tilgang til butikk via nett.

Kjøp av Kindle er veldig enkelt. Du legger den i handlekurven og betaler, Amazon legger til momsen for deg og de leverer på døra med UPS (iallfall i sentrale områder). For min del tok det fire dager fra bestilling til jeg kunne pakke den opp hjemme.

Skrevet

Forsøkte å bestille den til 109 dollar, med tilbehør...

Men fikk avslag på grå skjerm - de frakter ikke denne til Norge. What.

*trist TS*

Skrevet

Da har du gjort noe feil, for jeg får bestilt den. Dvs jeg kommer så langt som til før jeg betaler, men jeg får estimert leveringsdato 7. desember.

Valgte du land i lista? Det må du gjøre aller først, før du legger den i handlekurven.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...