AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 Jeg lagt merke til i en rekke forum at det i hvertfall virker som at damer er langt mer vennligstilte til vegetarisme, har langt lettere for å bli vegetarianer, de er også langt mindre fordomsfulle til vegetarianere og synes det er spennende med dem og spennende og prøve det ut selv. Mens menn derimot synes jeg ofte har en langt mer fiendlig innstilling, er mer fordumsfull og avisende og ser på det hele som bare tull og tøys og synes det også virker som de ser på vegetarianere som spesielle og ikke liker dem. Hva er grunnen til dette?
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 Stereotypen om at alfamenn går rundt i skinnfeller og gnafser på rå kjøttstykker. Seriøst: kjæresten min er vegetarianer, og mer maskulin type skal man egentlig lete lenge etter. Hva med disse mannfolka her, trenger de å klubbe ihjel seler, slurpe rå egg eller skyte Bambi for å fremstå som alpha males?
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 Jeg er jente og vegetarianer og har aldri opplevd at noen gutter har skydd unna pga det. De fleste har syns det har vært fascinerende og spennende. Noen skal alltid kverulere rundt middagsbordet, men dette er ikke gutter jeg i utgangspunktet hadde funnet interessante uansett. Syns det er rart om noen dropper meg pga hva jeg spiser Det går jo ikke utover dem på noen måte, og utseendet er på topp mye pga kostholdet mitt Kunne godt tenkt meg en vegetarianer-kjæreste, men det er få av dem og de få jeg vet om er veldig alternative. RV-folk med rastafletter...
Gjest Lebewesen93 Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 Skjønner ikke helt hvordan noen orker å bry seg så mye om hva andre putter i kjeften. Så sant det ikke er hunde eller menneskekjøtt bryr ikke jeg meg så mye Jeg spiser ikke kjøtt, kylling eller fisk ( men er ikke vegetarianer av den grunn. Kan liksom få i meg ting som inneholder dyrefett osv) Kan egentlig ikke skjønne hvorfor noen skulle mene at det er tullete uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå