Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket yrke har du og trives du i det yrket?

Hvis du ikke trives, hva vil du heller jobbe med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ambulanse

Ja jeg trives godt.

Skrevet

Hotellbransjen. Trives godt, men lønningen er litt lav i forhold til stressnivå og arbeidsmengde.

• Liker 1
Skrevet

Jobber som spl på skjermet dementavdeling; stortrives!

Har funnet drømmejobben min; selv om det også er en jobb som til tider tar livet av meg. Er ofte så knust når jeg kommer hjem at senga er målet. Men kunne ikke tenkt meg å bytte jobb; kommer til å bli hvor jeg er så lenge helsa tilatter det!

Om jeg skulle bytte måtte det bli til noe hvor jeg arbeider med hendene; gjerne noe kreativt.

Skrevet

Jeg er dataingeniør og jobber som SW-utvikler. Trives kjempe godt i jobben min og kunne ikke tenke jeg å bytte. :)

Skrevet

Jeg arbeider som regnskapsmedarbeider og trives godt med det.

Ønsker ikke å skifte, men skulle jeg måtte, så ville jeg ønske å arbeide med mennesker. Arbeidet som hjelpepleier for mange år siden, og det var virkelig givende arbeid.

Skrevet

Jeg er saksbehandler i kommunen, og jeg hater jobben min intenst. Mye takket være at en blir møtt med en uendelig mengde sure miner selv når en gjør sitt beste, samt en sjef som kan ergre en gråstein i småbiter.

Kunne jeg velge igjen ville jeg blitt gartner, eller iallefall hatt en jobb som ikke rettet seg mot "brukere"

Skrevet

Trives svært godt med selve jobben, men sliter kraftig med det sosiale. Stor arbeidsplass med mange hundre ansatte, så man forsvinner fort i mengden om man ikke er utadvent. Jobber i statlig bedrift.

Skrevet

Jobber med regnskap. Elsker faget mitt.

Skrevet

Jobber som frisør (lærling) og jeg elsker det :) Synes salongen jeg jobber på er litt i største laget, så det er veldig slitsomt. Mulig jeg velger å jobbe på en mindre salong senere. Men yrket stortrives jeg med :D

Skrevet