Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket yrke har du og trives du i det yrket?

Hvis du ikke trives, hva vil du heller jobbe med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ambulanse

Ja jeg trives godt.

Skrevet

Hotellbransjen. Trives godt, men lønningen er litt lav i forhold til stressnivå og arbeidsmengde.

• Liker 1
Skrevet

Jobber som spl på skjermet dementavdeling; stortrives!

Har funnet drømmejobben min; selv om det også er en jobb som til tider tar livet av meg. Er ofte så knust når jeg kommer hjem at senga er målet. Men kunne ikke tenkt meg å bytte jobb; kommer til å bli hvor jeg er så lenge helsa tilatter det!

Om jeg skulle bytte måtte det bli til noe hvor jeg arbeider med hendene; gjerne noe kreativt.

Skrevet

Jeg er dataingeniør og jobber som SW-utvikler. Trives kjempe godt i jobben min og kunne ikke tenke jeg å bytte. :)

Skrevet

Jeg arbeider som regnskapsmedarbeider og trives godt med det.

Ønsker ikke å skifte, men skulle jeg måtte, så ville jeg ønske å arbeide med mennesker. Arbeidet som hjelpepleier for mange år siden, og det var virkelig givende arbeid.

Skrevet

Jeg er saksbehandler i kommunen, og jeg hater jobben min intenst. Mye takket være at en blir møtt med en uendelig mengde sure miner selv når en gjør sitt beste, samt en sjef som kan ergre en gråstein i småbiter.

Kunne jeg velge igjen ville jeg blitt gartner, eller iallefall hatt en jobb som ikke rettet seg mot "brukere"

Skrevet

Trives svært godt med selve jobben, men sliter kraftig med det sosiale. Stor arbeidsplass med mange hundre ansatte, så man forsvinner fort i mengden om man ikke er utadvent. Jobber i statlig bedrift.

Skrevet

Jobber med regnskap. Elsker faget mitt.

Skrevet

Jobber som frisør (lærling) og jeg elsker det :) Synes salongen jeg jobber på er litt i største laget, så det er veldig slitsomt. Mulig jeg velger å jobbe på en mindre salong senere. Men yrket stortrives jeg med :D

Skrevet

Jeg jobber i eldreomsorgen og er Sykepleierstudent og jeg elsker både jobb og studiet:). Jeg kan komme hjem fra jobb til samboer og smile fra øre til øre for jeg har hatt det helt vidunderlig på jobb:). Jeg blir ordentlig glad i disse menneskene og de viser at de er glad i meg. Beste følelsen som finnes. Gir meg så utrolig mye :).

Skrevet

Jobber på apotek, trives middels. Mange kunder er sure og frekke.

Skrevet

Reiselivsbransjen. Ny jobb. Trives veldig.

Skrevet

Miljøarbeider - elsker det :) Jobber med en spennende gruppe, og merker at jeg må være blant folk når jeg er ferdig utdannet og :)

Skrevet

Lærer, trives greit, men tjener lite. Videreutdanner meg nå.

Skrevet

Fengselsbetjent - stortrives :jepp: Kunne aldri tenkt meg noe annet yrke :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg jobber innen optikk. Trives ikke noe særlig. Ønsker å jobbe innen mote eller med pedagogikk

Skrevet

jobber i helsevesenet - ønsker at jeg kunne trives mer men legger på skyld at jeg er fremdeles "nyutdannet"... har fremdeles tro at jeg kommer til å trives, må bare finne det!

Skrevet

Joda, jeg trives ganske godt, men det er ikke det jeg kommer til å fortsette å jobbe med på heltid etter studiene.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...