Gå til innhold

Bare kald i den ene hånda

Anbefalte innlegg

Gjest Badedrakt
Skrevet

Hei :)

Jeg har et litt rart problem. Det er at høyrehanda mi er så ofte kald. Hvis jeg er i aktivitet så er det som vanlig, men hvis jeg sitter stille så er den iskald! det trenger ikke være kaldt i rommet,og venstrehanda har normal temperatur. Dette er ikke bare noen ganger, men hver gang jeg sitter stille. Dette har ikke vart så veldig lenge, kanskje 1-2 måneder.

Kan dette være skadelig på noen måte ? det plager meg ikke så veldig mye, men er jo ikke noe gøy å være iskald på den ene handa hele tiden :P

Noen andre som har opplevd dette, eller vet noe ? :)

Skrevet

Har det på samme måte selv, men ganske sjeldent. Ene hånda mi blir heeelt iskald og litt følelsesløs. Merkelige greier.

Skrevet

Sitter dere mye ved dataen?

Feil sittestilling kan klemme til nervene i underarmen slik at den ene eller begge hendene blir numne, kalde og følelsesløse i perioder. Høyere innstilling på stolen eller lignende kan hjelpe til å korrigere det.

Evt kan det være annet småpussel som gjør det. Strikking feks kan gi samme symptomer.

• 1 år senere...
Gjest Fredrick
Skrevet

jeg har vært i den samme situasjonen, og jeg har vært hos legen. legen sa til meg at jeg blodpropp i høyrehanda mi, sa jeg måtte amputere den..... du syntes det er kanskje litt rart at jeg skriver dette med en hånd, men det gjør jeg faktisk....

Jeg håper ikke du er i den samme situasjonen som det jeg var...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...