AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #21 Del Skrevet 30. november 2011 Kommer an på om du spør pent nok det da... først må jeg jo ha lyst til å gå til gullsmeden. Og siden jeg er dame så er jeg jo ikke så glad i å bevege meg, vet du, sitter mest inne med rosa dagbøker og såpeoperaer. Hardt liv det der, skal jeg si deg... må nok ha en kraftig motivasjon! Men spør jeg pent og viser noe som helst respekt for deg, blir du bare kravstor og dominerende vet du. Det har du gitt meg eksempler på tidligere Du trenger heller ikke referere til generaliseringene mine, da disse stort sett bare er et svar på alt av generaliseringer man kan lese her inne. men skjønner at det blir slitsomt å bevege seg med den der prolapsen, så du kan få en oppgave du er bedre skikket til, som å plusse alle innleggene mine. Lykke til, forventer at du blir ferdig til jeg står opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 30. november 2011 #22 Del Skrevet 30. november 2011 Men spør jeg pent og viser noe som helst respekt for deg, blir du bare kravstor og dominerende vet du. Det har du gitt meg eksempler på tidligere Du trenger heller ikke referere til generaliseringene mine, da disse stort sett bare er et svar på alt av generaliseringer man kan lese her inne. men skjønner at det blir slitsomt å bevege seg med den der prolapsen, så du kan få en oppgave du er bedre skikket til, som å plusse alle innleggene mine. Lykke til, forventer at du blir ferdig til jeg står opp. Ha ha Du får i hevert fall på denne! Man må ha noen krav til en skikkelig mann, vet du... det er en status som må fortjenes + et trøstehjerte ...føler du deg bedre nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå