Gå til innhold

"Over 30? For sent!" (Dagbladet)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så sinnssykt mange glupe analytikere som eier den eneste sannhet at jeg blir helt..... :hakeslepp: :o

Skrevet

:ler: Jo, de kan jo også få lov til å tro at det bare er kvinner som ønsker å gifte seg, og at alle menn blir lurt når de frir.... :ler:

Latterlig reportasje!! (er forresten snart 30 og har en kjærste på 31, og har ingen redsel for at det er fare på ferde gitt...selv om vi ikke engang bor sammen enda!!) :lol:

Skrevet

Kan de ikke bare dra til H"#¤"!5 :ler: For vi bryr oss ikke :lol:

Gjest GreenSky
Skrevet
:ler:  Jo, de kan jo også få lov til å tro at det bare er kvinner som ønsker å gifte seg, og at alle menn blir lurt når de frir....  :ler:  

Ja, det reagerte jeg også på.

:murvegg:

Skrevet (endret)

.

Endret av Gundel Gaukeley
Gjest Ethereal
Skrevet

Og det eneste jenter bryr seg om, er å bli gift??? :hoho:

Gjest GreenSky
Skrevet
Og det eneste jenter bryr seg om, er å bli gift??? :hoho:

Tydeligvis! :x :sprettoy:

Skrevet
Nope :kul:

Åjoda Ethereal, vi VET det bare ikke enda skjønner du!! Det kommer nok... :roll:

Gjest Ethereal
Skrevet

Vel, jeg er 31, så for meg er nok alt håp ute uansett. Dessuten har jeg samboer i alderskategorien ennå-ikke-gifteklar (han er 25), så da får jeg lure meg selv til å tro at jeg ikke er interessert :wink:

Gjest GreenSky
Skrevet

Da er det jo fremdeles "håp" for deg, Ethereal ! :ler::wink:

Gjest Ethereal
Skrevet

Nåja.... :sjarmor:

Vi får se hva som skjer.

I dag må jeg være UTROLIG storsinnet, for jeg lot meg ikke provosere det aller minste av artikkelen... Kanskje det er jula som nærmer seg???

Gjest GreenSky
Skrevet

I dag må jeg være UTROLIG storsinnet, for jeg lot meg ikke provosere det aller minste av artikkelen... Kanskje det er jula som nærmer seg???

Da jeg leste artikkelen tenke jeg vel mest: :lol:

Syntes den var ganske "morsom".

Skrevet

jaja, siden vi alle kommer til å skjønne at det eneste vi interesserer oss for, er giftemål og småbarn, så er det jo kjekt å være i din situasjon da Ethereal, du har jo da håp, når du skjønner hva som virkelig er viktig!! :lol:

Værre med sånne snart-30åringer som meg, som er sammen med en som allerede nå er 31, og jeg har ikke BEGYNT å skjønne at det er ekteskap som er viktigst for meg!! :roll::lol:

Vi skjønner det nok når vi blir store!!

Det er da vi finner ut hva vi vil bli også det sikkert!! :ler:

Skrevet

ekteskap og sånt såklart, det er jo de reportasjen sier, og da er det vel sant da? en forsker som har sagt det jo!! :roll::lol:

Gjest Ethereal
Skrevet

Veeel, JEG er forsker (faktisk helt sant!), og JEG hevder at dette ikke er tilfelle. Tror du på meg? :wink: Vi vil tydeligvis bedras.

Gjest GreenSky
Skrevet
ekteskap og sånt såklart, det er jo de reportasjen sier, og da er det vel sant da? en forsker som har sagt det jo!!  :roll:  :lol:

Men det er desverre sånn at ting blir mye mer tungtveiende bare det kommer fra en forsker. Jeg lærte litt om det da jeg studerte journalistikk.

Det jeg stusset litt på i artikkelen her, var at det var bare et syn/en side av saken som ble fremmet.

Skrevet
Veeel' date=' JEG er forsker (faktisk helt sant!), og JEG hevder at dette ikke er tilfelle. Tror du på meg? :wink: Vi vil tydeligvis bedras.[/quote']

Jeg håper du forsto at jeg har vært ironisk i mine kommentarer? :D ble plusselig litt usikker... :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...