Gå til innhold

Fertilityfriend eller el test?

Anbefalte innlegg

Gjest Pippi1979
Skrevet

Jeg er litt usikker på om jeg har el eller ikke, venter på blodprøvesvar denne mnd.

Men, jeg håper jo at jeg har det:) Fertilitetsmonitoren viste max på dag 17 og dag 18, og fertilityfriend sier el på dag 17. Jeg trodde el var dagen etter max, altså dag 19..??

Videoannonse
Annonse
Gjest Hoppetau
Skrevet

El kan komme på siste dag med max fertilitet på måleren. Så jeg ville tenkt at el var den 18 i ditt tilfelle. Dersom det er viktig for deg å vite eksakt når el har vært er det bare temping som sier dette med sikkerhet. Målingene forteller oss bare at el er på vei. Særlig med fertilitetsmonitor hvor man tester om morgenen er det vanskelig å vite eksakt når el er. Jeg får max fertilitet med måling om morgenen en dag senere enn jeg får med el-tester om ettermiddagen feks. Det er bare temping som kan fortelle oss eksakt når og om el inntreffer.

Gjest Pippi1979
Skrevet

El kan komme på siste dag med max fertilitet på måleren. Så jeg ville tenkt at el var den 18 i ditt tilfelle. Dersom det er viktig for deg å vite eksakt når el har vært er det bare temping som sier dette med sikkerhet. Målingene forteller oss bare at el er på vei. Særlig med fertilitetsmonitor hvor man tester om morgenen er det vanskelig å vite eksakt når el er. Jeg får max fertilitet med måling om morgenen en dag senere enn jeg får med el-tester om ettermiddagen feks. Det er bare temping som kan fortelle oss eksakt når og om el inntreffer.

Fertilityfriend der jeg temper sier el var den 17.. derfor jeg ikke får det helt til å stemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...