AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 Allright. Hvis en gutt sier at han liker deg, dere snakker sammen på tlf/online flere tier i strekk (9-10 timer), han får nr ditt og er den første til å sende melding,han sier at han savner deg de dagene han ikke har snakket med deg, men samtidig kan det gå to-tre dager uten et pip. Er det ikke litt selvmotsigende? Fyren virker ikke som en 'player' eller en som finner på å 'lure' jenter til å tro han er interessert,så det syns jeg er litt rart. Jeg har derimot vært den første til å ta kontakt på FB de gangene jeg har sett han pålogget, for eksempel, og utifra statusene hans så virker det ikke som at han er så veldig opptatt med noen viktige ting heller (Han skriver f.eks hva han planlegger den dagen og at han har mye fri). Jeg tenker nå at jeg burde bare la være å være tilgjengelig, og se om han ringer meg/prøver ta kontakt selv. Går det sånn 3-4 dager uten at jeg hører noe, så mener jeg at det sier mer enn allverdens ord. Enig? 1
Genesis Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 Hvis jeg hadde hatt sammenhengende kontakt med en person i 9-10 timer, hadde jeg nok trukket meg tilbake noen dager selv. Betyr ikke at han ikke er interessert, men er noe som heter overload!
Gjest fireflies Skrevet 30. november 2011 #4 Skrevet 30. november 2011 Er det sånn at det er du som bestandig tar kontakt på facebook, og han som bestandig tar kontakt på tlf? Å nå du lurer du på hvorfor han ikke har tatt kontakt på tlf på et par dager? Kanskje han venter på at du skal ta kontakt over tlf for en gangs skyld, eventuelt at han tenker at det ikke er noen vits i å ta kontakt på tlf, når dere har snakket sammen på facebook en hel dag.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #5 Skrevet 30. november 2011 Hvis jeg hadde hatt sammenhengende kontakt med en person i 9-10 timer, hadde jeg nok trukket meg tilbake noen dager selv. Betyr ikke at han ikke er interessert, men er noe som heter overload! Helt uenig. Er man interessert i en person så teller man ikke timer man har snakket/hengt med den personen. Normal menneskelig kontakt (med folk du er interessert i og liker å prate med) går ikke på å snakke 10 timer en dag, for så å ta pause i 4 dager uten et pip. Man kan istedet snakke mindre sammen (man har kanskje ikke tid/lyst/osv å snakke i flere timer) men man simpelthen gir lyd fra seg på en eller annen måte. Jeg er heller ikke interessert i å prate med fyren i timesvis, jeg er midt i en eksamensperiode blant annet så det har jeg ikke tid til uansett, men jeg har ønsket å sende han meldinger av og til bare for å spørre hvordan det går eller hva han gjør. Derfor synes jeg det er merkelig at han ikke gjør det samme, for når jeg savner noen så er det naturlig at man gir lyd fra seg på noen måte bare for å vise at man tenker på den personen. 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #6 Skrevet 30. november 2011 Er det sånn at det er du som bestandig tar kontakt på facebook, og han som bestandig tar kontakt på tlf? Å nå du lurer du på hvorfor han ikke har tatt kontakt på tlf på et par dager? Kanskje han venter på at du skal ta kontakt over tlf for en gangs skyld, eventuelt at han tenker at det ikke er noen vits i å ta kontakt på tlf, når dere har snakket sammen på facebook en hel dag. Nei, jeg har tatt kontakt på tlf først også. Og nei - ikke på en masete måte. Jeg har ringt han like mange ganger som han har ringt meg, så vi stiller likt.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #7 Skrevet 30. november 2011 Uansett: Hvis jeg ikke hører noe som helst fra han innen lørdag så dropper jeg hele fyren egentlig.
PrimoFanten Skrevet 1. desember 2011 #8 Skrevet 1. desember 2011 Du tenker for negativt om det hele uten noe særlig grunnlag. Vi lever alle utifra vårt eget utgangspunkt. Om du føler det slik at du må snakke med personen hver dag så vitner det mer om din egen usikkerhet enn noe annet. I perioder så vet jeg med meg selv at jeg må ta pause fra *verden*, og låser meg inni leiligheten i 3-4dager uten å ha behov for å snakke med noen. Da er jeg dritt lei det meste og ser ikke for meg å være til selskap for noen, verken face2face eller over telefonen. Det trenger f.eks nødvendigvis ikke ha noe med deg å gjøre i det hele tatt. Men aksepterer du ikke at det hadde jeg behov for, så vel vel ... Noen av oss lever ganske krevende liv med mange utfordringer. Det kan bli mange dårlige dager grunnet en rekke utfall av tilfeldigheter som rett og slett en ikke anser som fair selv. Da må det være akseptert å ta en timeout fra hverdagen å pleie seg selv, slikke sårene uten at du trenger å legge en for hat?
Inx Skrevet 1. desember 2011 #9 Skrevet 1. desember 2011 Kan være at han tenker at han er for masete også og at du kanskje går lei av ham - hvis det alltid er han som må initiere kontakt.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #10 Skrevet 3. desember 2011 Kan være at han tenker at han er for masete også og at du kanskje går lei av ham - hvis det alltid er han som må initiere kontakt. TS her. Nå fikk jeg snakket med han og han sa at han ventet på at jeg skulle ta kontakt først og at han egentlig vil omgås med meg hele tiden og håper at vi kan finne på noe i løpet av neste uke siden han har så mye å gjøre for tiden. Greit nok. Men jeg tror at han nå snakker med meg fordi han ikke tør innrømme at han ikke sto for det han sa, og ikke vil få meg til å føle meg kjip (siden han synes at jeg er en veldig hyggelig jente) så han later istedet som om han er interessert i å prate/finne på noe videre.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2011 #11 Skrevet 4. desember 2011 TS her. Nå fikk jeg snakket med han og han sa at han ventet på at jeg skulle ta kontakt først og at han egentlig vil omgås med meg hele tiden og håper at vi kan finne på noe i løpet av neste uke siden han har så mye å gjøre for tiden. Greit nok. Men jeg tror at han nå snakker med meg fordi han ikke tør innrømme at han ikke sto for det han sa, og ikke vil få meg til å føle meg kjip (siden han synes at jeg er en veldig hyggelig jente) så han later istedet som om han er interessert i å prate/finne på noe videre. Han sier jo at han håper dere kan finne på noe neste uke. Jeg synes du skal ta det litt rolig de neste dagene. Send evt. noen sms som han kan svare på når det passer for han. Noen av oss har ikke tid til å prate i tlf mange timer i døgnet, men selv om vi ikke har tid til det kan vi ha sterke følelser likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå