Gå til innhold

Til dere som hører på pop, hiphop o.l

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner dere ny musikk? Er så lei av det som spilles på radioen hele tiden. Ville ha nye, upcoming sanger! Tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Wolfmoon
Skrevet (endret)

Spotify er jo fin og ha, finner lignende musikk til deg utfra hvilke artister du liker :)

I tillegg finnes det noen blogger der ute, dessverre er favorittene mine borte, så jeg finner de ikke igjen. Blant annet en del dj'er som har rimelige gode blogger med tips til sanger og artister.

Endret av Wolfmoon
Skrevet

Youtube... Jeg hører på rap, så ser jeg relaterte lenker med samme artist eller andre artister med samme type musikk, så klikker jeg på de som har mange views. På en dag kan jeg ha samlet inn 20-30 nye sanger...

• Liker 1
Skrevet

Bruker både spotify og youtube, men det er de samme sangene som går igjen og igjen på alle spillelistene til folk på spotify. Noen andre som har link til en blogg eller en side hvor man kan finne konkrete tips om nye, fete sanger? :)

• Liker 1
Skrevet

Youtube... Jeg hører på rap, så ser jeg relaterte lenker med samme artist eller andre artister med samme type musikk, så klikker jeg på de som har mange views. På en dag kan jeg ha samlet inn 20-30 nye sanger...

Må bare signere denne! :) Jeg bruker youtube på akkurat samme måten og finner utrolig mye bra! Sammen med Spotify er det en super måte å finne ny musikk :)

Skrevet

Spotify er jo fin og ha, finner lignende musikk til deg utfra hvilke artister du liker :)

I tillegg finnes det noen blogger der ute, dessverre er favorittene mine borte, så jeg finner de ikke igjen. Blant annet en del dj'er som har rimelige gode blogger med tips til sanger og artister.

Kan du linke de sidene du bruker, selv om du ikke har de beste lenger? :)

Gjest shirelle
Skrevet (endret)

i tillegg til det andre som er nevnt:

hotnewhiphop.com

hypem.com

Endret av shirelle
Skrevet

Takk :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...