Gå til innhold

Julegave til barn som har ALT?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg ville satset på en "opplevelsesgave". Kino, teater, fornøyelsespark, reise, restaurant eller noe sånt...Må være bedre det enn å kjøpe masse ting de likevell ikke trenger....

Gjest Brunhilde
Skrevet
Ja da gjør jeg det,og oppfordrer dere alle andre til å gjøre det samme. For jeg regner med at deres barn heller ikke merker om det kommer en pakke fra pappa. Tusen takk for svar alle sammen.

Hva om du hadde fortalt at du var pappaen i første innlegg? Kanskje du hadde fått andre svar da? Ikke spill fornærmet - bli heller glad over at noen virkelig prøver å gi deg gode råd her!

Makan!

Skrevet

Hvis du er pappaen (noe som er en rimelig vesentlig informasjon som du utelot i starten her), er jeg enig med de som sier at du kan gi dem en opplevelsespresang som dere alle får glede av.

Her i huset får poden sesongkort til Tusenfryd - det har han glede av lenge - og så er han garantert flere turer bare han og pappa'n.

Du kan kanskje kjøpe noe sammen til de også? Dersom du skal bruke 2-3 000 kroner på presang til dem sammen, kan du jo kjøpe noe større de kanskje ønsker seg?

Hva med å gi dem en drømmehelg et eller annet sted, der de kan bestemme alt? Selv om de ikke vet hva de ønsker seg, må jo de også ha noe de syns er ekstra morsomt å gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...