Gå til innhold

"Renske" pc med forskjellige programmer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pc min henger seg lett, altså skjermen fryser og den trenger et par sec på å jobbe før jeg kan fortsette, dette skjer oftere og oftere. Etter å nettopp ha kjørt: Antivirusscan, Wipe (lastet ned fra nett), diskfragmentering og diskopprydding er den litt bedre. Er det noen flere problem jeg bør kjøre regelmessig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker å kjøre CCleaner jevnlig, og det gjør i hvert fall pc'en min kjappere å slette masse cookies og tmp.

Skrevet

Om du ikke synes det er for mye styr ville jeg tatt en hel formatering, det ligger sannsynligvis mye drit på maskina di som du ikke har bruk for i det hele tatt. Bytt også til et lett virusprogram, enten Security essentials eller Avast, for å holde maskinen ren for drit fra nettet.

Skrevet

Om du ikke synes det er for mye styr ville jeg tatt en hel formatering, det ligger sannsynligvis mye drit på maskina di som du ikke har bruk for i det hele tatt. Bytt også til et lett virusprogram, enten Security essentials eller Avast, for å holde maskinen ren for drit fra nettet.

Bruker Avast :)

Har kjørt alt av rense program nå, og nå fungerer den supert igjen!! Håper dette fortsetter, ellers blir det hel formatering!

Gjest SemperFi
Skrevet

Om maskinen henger seg litt og tenker bare, så betyr det at operativsystemet leter etter en "deadlock". En resurs på maskinen svarer ikke, for at den enten venter på å få tilgang til en resurs, eller venter på at andre resurser skal fullføre før programmet kan kjøres.

Deadlock

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...