AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 Jeg er innom nærbutikken hver morgen på vei til bussen og der er det en gutt på min alder (rundt 25 tenker jeg) som jobber. Vi kikker litt på hverandre og sier hei når vi møtes også kikker begge to litt sjenert ned i bakken. Jeg har så lyst til å be han med ut ellerno, men jeg tør ikke wææ! også er han der ikke hver dag (kanskje han studerer ellerno) så det kommer veldig kloms på de gangene vi sees. jeg har på følelsen at han syns jeg er søt for han smiler veldig når vi sees og blir litt klønete når han snakker. what to dooo?
Gjest anonymx92 Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 Jeg jobber selv i matbutikk, og støtt og stadig kom det en gutt inn som var veldig kjekk. Vi smilte alltid og kikket på hverandre, slik du selv beskriver. En dag da han betalte, ga han sammen med 100-lappen, en post-it lapp med nummeret hans på, og en beskjed hvor han oppfordret meg til å sende melding! Haha, jeg trodde dette da var en handlelapp, og svarte med: Jeg skal bare kaste denne eller?? Han ble rar, og smilte og gikk. Så sier kompisen hans som sto bak han i køen at jeg måtte ta en kikk på lappen, for det var ikke en handleliste.. Jeg syns det var supersøtt og tøft gjort! Meeen jeg har type, så! 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 Jeg jobber selv i matbutikk, og støtt og stadig kom det en gutt inn som var veldig kjekk. Vi smilte alltid og kikket på hverandre, slik du selv beskriver. En dag da han betalte, ga han sammen med 100-lappen, en post-it lapp med nummeret hans på, og en beskjed hvor han oppfordret meg til å sende melding! Haha, jeg trodde dette da var en handlelapp, og svarte med: Jeg skal bare kaste denne eller?? Han ble rar, og smilte og gikk. Så sier kompisen hans som sto bak han i køen at jeg måtte ta en kikk på lappen, for det var ikke en handleliste.. Jeg syns det var supersøtt og tøft gjort! Meeen jeg har type, så! Det her var både morsomt og søtt. TS: Syns du kan prøve denne metoden, jeg! Du har ingenting å tape, det verste som skjer er at han 1) kaster lappen og ikke får med seg hva du skrev og 2) at han leser den, men aldri ringer deg opp. Sørg i det minste for at du har andre butikker å handle på i tilfelle det ender opp å bli helt awkward.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #4 Skrevet 30. november 2011 Jeg jobber selv i matbutikk, og støtt og stadig kom det en gutt inn som var veldig kjekk. Vi smilte alltid og kikket på hverandre, slik du selv beskriver. En dag da han betalte, ga han sammen med 100-lappen, en post-it lapp med nummeret hans på, og en beskjed hvor han oppfordret meg til å sende melding! Haha, jeg trodde dette da var en handlelapp, og svarte med: Jeg skal bare kaste denne eller?? Han ble rar, og smilte og gikk. Så sier kompisen hans som sto bak han i køen at jeg måtte ta en kikk på lappen, for det var ikke en handleliste.. Jeg syns det var supersøtt og tøft gjort! Meeen jeg har type, så! Det her var både morsomt og søtt. TS: Syns du kan prøve denne metoden, jeg! Du har ingenting å tape, det verste som skjer er at han 1) kaster lappen og ikke får med seg hva du skrev og 2) at han leser den, men aldri ringer deg opp. Sørg i det minste for at du har andre butikker å handle på i tilfelle det ender opp å bli helt awkward.
Gjest fireflies Skrevet 30. november 2011 #5 Skrevet 30. november 2011 Jeg jobber selv i matbutikk, og støtt og stadig kom det en gutt inn som var veldig kjekk. Vi smilte alltid og kikket på hverandre, slik du selv beskriver. En dag da han betalte, ga han sammen med 100-lappen, en post-it lapp med nummeret hans på, og en beskjed hvor han oppfordret meg til å sende melding! Haha, jeg trodde dette da var en handlelapp, og svarte med: Jeg skal bare kaste denne eller?? Han ble rar, og smilte og gikk. Så sier kompisen hans som sto bak han i køen at jeg måtte ta en kikk på lappen, for det var ikke en handleliste.. Jeg syns det var supersøtt og tøft gjort! Meeen jeg har type, så!
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #6 Skrevet 30. november 2011 hehe. kanskje jeg skal gjøre det! Jeg flytter til sentrum på Torsdag så da kommer jeg jo ikke til å handle i den butikken noe mer Er så utrolig sjenert av meg, men jeg kommer nok til å angre hvis jeg ikke gjør det!
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #7 Skrevet 30. november 2011 hehe. kanskje jeg skal gjøre det! Jeg flytter til sentrum på Torsdag så da kommer jeg jo ikke til å handle i den butikken noe mer Er så utrolig sjenert av meg, men jeg kommer nok til å angre hvis jeg ikke gjør det! Gjør det! 1
Gjest fireflies Skrevet 30. november 2011 #8 Skrevet 30. november 2011 Bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå