Gå til innhold

Lykken smiler til meg... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på date denne helgen, lørdag altså, og etter dette har jeg gått rundt og vært konstant blid :) Lurer på hva det kommer av gitt..hehe...

Så til daten min: jeg har jo sett henne et par ganger før, men det var for et par år siden...jeg trodde jeg husket sånn ca. hvordan hun så ut...men da jeg traff henne, ble jeg meget gledelig overrasket over hvor pen hun var :) Ble nesten lamslått der jeg stod... heldigvis hadde jeg med en stor rose til henne, noe hun tydeligvis satte meget stor pris på :D

Var først en tur på kino, og deretter dro vi for å ta en liten matbit...satt og snakket kjempelenge og ble veldig godt kjent med henne...klarte nesten ikke ta øynene vekk fra hun, var rett og slett utrolig nydelig der hun satt...

Var ikke like moro å ta toget hjem da nei...hadde jo selvfølgelig et lite håp om at hun skulle ha likt meg litt hvertfall, men jeg torde ikke ha de største forhåpningene, siden fallhøyden er ganske stor...

Så, morgenen etter sendte jeg henne en melding, og takket for gårsdagen...jeg fortalte henne at jeg hadde hatt en utrolig koselig kveld, noe hun sa seg helt enig i! Ga også klart uttrykk for hva jeg syntes om henne, både utseendemessig og personlighet, virket som om hun likte det jeg skrev... og plutselig tikket denne meldingen inn: "Likte deg veldig godt jeg, du er akkurat en slik gutt skal være :) Klem."

For å si det sånn, denne jenta har sjarmert meg til de grader, og lurer faktisk på om jeg holder på å forelske meg gitt.... :)

Håper virkelig lykken har snudd litt nå, og smiler til meg i fremtiden :) La en lys jul komme 8)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint da :D Lykke til!!

:hjerter:

Skrevet

Kjempekoselig å høre!! Håper dere møtes snart igjen, da!! :D

Skrevet
Kjempekoselig å høre!! Håper dere møtes snart igjen, da!!  :D

Takk skal dere ha :) Skal bare få unnagjort min siste eksamen før jul, så skal vi treffes igjen! Må innrømme at jeg gleder meg relativt mye... :wink:

Ha en fortreffelig dag alle sammen :D

Skrevet
Så bra :tommelsmil::klem:

I know :D Meget bra er det, hehe...

Skrevet
JA, ALT ER JO RELATIVT.

LYKKE TIL.

Du mener det ja, hehe :) Takk for det, koser meg for øyblikket!

Skrevet

Det var koselig, lykke til framover både med eksamen og kjærligheta.

Gjest Ronja_80 I.I
Skrevet

Må du passe på å konsentrere deg om eksamen da. Det blir kansje ikke så lett for deg det, nå som du er litt forelsket :wink:

Lykke til med både eksamen og den nye jenta di.

Du får nok en kjempe jul du, heldiggrisen!

Og ettersom du ville dele litt av din fantastiske oppfatning av denne jenta med oss her inne, er jeg sikker på at du er like fantastisk som henne.

Sukk.....

Skrevet

Må du passe på å konsentrere deg om eksamen da. Det blir kansje ikke så lett for deg det, nå som du er litt forelsket :wink:

Lykke til med både eksamen og den nye jenta di.

Du får nok en kjempe jul du, heldiggrisen!

Og ettersom du ville dele litt av din fantastiske oppfatning av denne jenta med oss her inne, er jeg sikker på at du er like fantastisk som henne.

Sukk.....

Skal nok gå bra se, har matteeksamen og da jeg bare konsentrere meg om det, hehe, matte er ikke akkurat så veldig givende..men med ei nydelig jente i tankene kan jeg jo alltids håpe på litt "hjelp" :)

Jasså, du tror jeg er det assa? Hyggelig å høre da :) Fikk bare så lyst til formidle dette, nærmer seg jul og alle greier..hehe.. om jeg er fantastisk eller ei er ikke min oppgave å avgjøre gitt... :wink:

Håper du har en fin dag hvertfall :)

Skrevet

Så koselig å høre. Håper du får en koselig jul, med henne i nærheten. :wink:

Skrevet

Eksamen og forelskelse er sjelden en god kombinasjon - har litt for god erfaring der. Men forelskelsen er verdt det! Lykke til med matteeksamen (hvorfor synes alle matte er så pyton?) og videre dating! Kjempekoselig å høre noen slike god-historier. :tommel:

Skrevet
Eksamen og forelskelse er sjelden en god kombinasjon - har litt for god erfaring der. Men forelskelsen er verdt det! Lykke til med matteeksamen (hvorfor synes alle matte er så pyton?) og videre dating! Kjempekoselig å høre noen slike god-historier. :tommel:

Hehe, det er mulig det..hehe...men jeg velger å tro at det skal gå bra. Matte er jo ikke akkurat et "pugge-fag", og alle hjelpemidler er tillatt under eksamen. Lesningen går jo litt bedre når man er glad og fornøyd, enn om man hadde vært trist og lei, mener nå jeg da :)

Tja, si det, matte er vel kanskje ikke det mest givende faget, hvertfall ikke for meg :) Hva den andre deriverte av 3x^4+23x^2-45x er, er for meg uinteressant, hehe :ler:

Men takk for støtten, håper alt går som jeg håper...har en liten følelse av det etter en god del sms i det siste, og mye bra tilbakemeldinger fra jenta :lol:

Skrevet
Så koselig :D

Lykke til :hjerter:

Takk skal du ha :D

• 2 uker senere...
Skrevet

Tenkte bare jeg skulle oppdatere litt på denne tråden jeg...

Har datet denne jenta nå et par ganger, og vi har blitt veldig godt kjent! Har rett og slett blitt hodestups forelsket i denne nydelige jenta :) Heldigvis, har hun også sagt til meg at hun liker meg veldig godt, og er klar for å bli enda bedre kjent med meg :lol:

Tror det var bitte lille julaften jeg...som jeg bestemte meg for å sende en liten bukett med roser, som en overraskelse på døren hennes...hadde jo en liten tanke om at dette kanskje ville være til fordel for meg...hehe...

Og rett skulle jeg få :wink: Hun sa at jeg hadde sjarmert henne i senk ved å gjøre dette, til og med hennes venninnder syntes det var "pluss i boka", ikke ett, men hele ti stk., hehe...artig :)

Hadde bare litt lyst til å formidle dette, er jo så forelsket for tiden, så... :oops:

Gjest Chriselia
Skrevet

Så kos å høre :D

"pluss i boka" er fint vettu :blunke:

Lykke til videre :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...