Gå til innhold

Myke negler, som brekker bare jeg kommer borti ting! HJELP!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har alltid hatt dette problemet. Spiser B-vitaminn og andre vitaminer og tran hver dag, men likevel er de så myke at de brekker bare jeg kommer borti noe.

Har en jobb som gjør at jeg ikke kan ha veldig lange negler, men sånn midt på treet lengde. Så jeg kan jo dermed kanskje ikke sette på lange kuntige negler heller. Men jeg er ikke den meste erfarne på dette området, det er kanskje mulig å sette på mellomlange kunstige negler også? Hvis ja, er det evt. en mulighet for meg å ha negler mer enn i en uke (:)), dvs. slik at jeg slipper å brekke mine egne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp maybelinne negleforsterker - fungerer utmerket. Ta gjerne på to lag så er de ekstra sterke.

Skrevet

Bruk den rosa negle/håndkremen (Vaseline Intensive Care). Den er håpløs på hendene, men smør inn neglene med den. Mine negler ble sterke og jevne etter bare noen ukers bruk.

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for tips!

Vet dere hva det koster å støpe på mellomkorte negler?

Skrevet

Aner ikke - synes ikke det ser noe fint ut med falske negler heller.

Gjest Diva i.i.
Skrevet

Tror det koster alt fra 500,- til 800,- med støpenegler.

Men det er jo litt forskjell,- hva slags salong, støpeteknikk, hva slags negler du skal ha, om du bare skal forlenge dine egne, eller ha fullt sett etc.

Det er også rimeligere når elever steller neglene dine, men da må du ta en liten sjanse da...

Ring og spør en salong ?

D :briller:

Gjest Anonymous
Skrevet

negleforsterker og Solar Oil=bra resultater.Mine negler er supre etter å ha brukt det

Skrevet

Å støpe negler koster mer enn 500-800 om du skal ha dem i noen måneder! For du må jevnlig innom salongen for å "stelle" de.

:blunke:

Skrevet

Jeg har kjøpt meg en neglkrem fra Juvene jeg, som heter Nail Care. Denne er helt suveren og gjør neglene mye sterkere. Etter jeg begynte med denne kremen, så har neglene blitt mye sterkere og ikke bløte sånn som tidligere! Anbefales!

Gjest Diva i.i.
Skrevet
Å støpe negler koster mer enn 500-800 om du skal ha dem i noen måneder! For du må jevnlig innom salongen for å "stelle" de.

:blunke:

Det er korrekt det.

Men vedkommende spurte da vitterlig om hvor mye det kostet å støpe på mellomkorte negler. Og da svarte jeg med vanlig pris på et neglsett.

Hvor lenge man vil gå og ta etterfyll er jo opp til enhver, ikke sant ?

Men første gangen så må man ut med mellom 500-800...

Men dette er jo egentlig bare flisespikkeri ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...