Gå til innhold

Oppbevaring til smykker i baderomsskuff

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ute etter (helst gjennomsiktig m lokk) et oppbevaringsskrin, ala en liggende settekasse til å legge oppi baderomsskuffen hvor jeg kan oppbevare smykker/armbånd støvfritt.

Sånne skrin til spiker/skruer har for små rom til å ha armbånd i, så må finne noe annet, og som ikke er for "høy" da det skal ligge oppi skuffen :)

Noen som vet hvor? De på IKEA blir feil da de passer for sminke/kremer o.l.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har endel bokser i ulike størrelser i gjennomsiktig plast på Åhlens

Gjest otrivin
Skrevet

Har du sett på de kontorgreiene fra ikea? Tror det er i antoniusserien eller noe.. De har jeg hvertfall :P

Skrevet

Har du sett på de kontorgreiene fra ikea? Tror det er i antoniusserien eller noe.. De har jeg hvertfall :P

Må se nærmere på :)

Skrevet

Jeg er ute etter (helst gjennomsiktig m lokk) et oppbevaringsskrin, ala en liggende settekasse til å legge oppi baderomsskuffen hvor jeg kan oppbevare smykker/armbånd støvfritt.

Sånne skrin til spiker/skruer har for små rom til å ha armbånd i, så må finne noe annet, og som ikke er for "høy" da det skal ligge oppi skuffen :)

Noen som vet hvor? De på IKEA blir feil da de passer for sminke/kremer o.l.

Du glemte signatursmileyen din! :)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg kjøpte noen plastskrin på Jula. Egentlig til å ha skruer og sånt i, men like fine til smykker. Lokket er i plast, ikke veldig gjennomsiktig, men her brukes de uten lokk.

Endret av Bodillen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...