Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har vært sykemeldt av og på en stund nå og er 100% sykemeldt en stund fremover. Jeg er frisk i perioder, men det er så ustabilt at legen valgte å sykemelde meg 100% så jeg ikke måtte stresse med å fylle opp så-og-så mange prosent.

Nå har jeg blitt fortalt at jeg kan jobbe når jeg føler for det, så lenge arbeidsgiver rapporterer inn de timene til NAV , slik at de må betale meg lønn for disse timene og ikke får refundert pengene fra NAV.

Noen som vet om det stemmer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet at om noe skjer, ulykke eller noe, så er du ikke dekket av noen forsikring. Fikk beskjed om dette når jeg var 100 % sykmeldt. Hold deg hjemme med god samvittighet.

Skrevet

Takk for svar :-)

Men er det noen som vet om dette er slik reglene er?

Skrevet

Takk for svar :-)

Men er det noen som vet om dette er slik reglene er?

Kan du ikke google det?

Skrevet

Er bedriften en IA-bedrift?

Skrevet

Jeg har selvfølgelig prøvd å google, men finner ikke ut noe - mulig jeg er dårlig på googling.

Tror ikke det er en IA-bedrift, nei.

Skrevet

like greit å holde deg hjemme... Ville jeg gjort om jeg var veldig ustabil.. Kanskje prøve deg på litt større ting/prosjekter hjemme? Så ser du fort hva du orker, uten å måtte gå fra jobb, melde avbud etc.

Det blir også veldig ustabilt for arb.giver å ikke vite 100% om du kommer på jobb eller ei..

Jeg skjønner GODT om du blir lei av å "bare fly hjemme" da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...