AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 Hei. Jeg har vært sykemeldt av og på en stund nå og er 100% sykemeldt en stund fremover. Jeg er frisk i perioder, men det er så ustabilt at legen valgte å sykemelde meg 100% så jeg ikke måtte stresse med å fylle opp så-og-så mange prosent. Nå har jeg blitt fortalt at jeg kan jobbe når jeg føler for det, så lenge arbeidsgiver rapporterer inn de timene til NAV , slik at de må betale meg lønn for disse timene og ikke får refundert pengene fra NAV. Noen som vet om det stemmer?
Wonders Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 jeg vet at om noe skjer, ulykke eller noe, så er du ikke dekket av noen forsikring. Fikk beskjed om dette når jeg var 100 % sykmeldt. Hold deg hjemme med god samvittighet.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 Takk for svar :-) Men er det noen som vet om dette er slik reglene er?
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #4 Skrevet 30. november 2011 Takk for svar :-) Men er det noen som vet om dette er slik reglene er? Kan du ikke google det?
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #6 Skrevet 30. november 2011 Jeg har selvfølgelig prøvd å google, men finner ikke ut noe - mulig jeg er dårlig på googling. Tror ikke det er en IA-bedrift, nei.
FruN Skrevet 30. november 2011 #7 Skrevet 30. november 2011 like greit å holde deg hjemme... Ville jeg gjort om jeg var veldig ustabil.. Kanskje prøve deg på litt større ting/prosjekter hjemme? Så ser du fort hva du orker, uten å måtte gå fra jobb, melde avbud etc. Det blir også veldig ustabilt for arb.giver å ikke vite 100% om du kommer på jobb eller ei.. Jeg skjønner GODT om du blir lei av å "bare fly hjemme" da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå