AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #1 Del Skrevet 30. november 2011 Hei! Jeg har rimelig tykt hår, med fall som kruser seg lett. Jeg må ha det oppsatt ellers er det for stort, tungt og varmt. Selvsagt er det gøy til fest for jeg kan lage supermange kule figurer men til hverdags er det Pyton. Jeg kunne tenkt meg å tynne det mye, men beholde lengden, kanskje klippe det i etasjer? Kan dette bli bra eller vil det fremdeles kruse seg veldig? Har du noen kule frisyrer for de med tykt hår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
acna Skrevet 30. november 2011 #2 Del Skrevet 30. november 2011 Du skriver ingenting om tilstanden til håret ditt, annet at det lett kruser seg. Er håret kjemisk behandlet? Eller slitt? Bruker du skikkelige produkter? Hvis du bruker skikkelige produkter, og har nordisk hår, så tror jeg du vil bli fornøyd om du tynner håret litt. Kan det være et alternativ og klippe håret i v-form? Da føles håret litt tynnere. Jeg bruker en blanding av olje og leave-in-kur fra kerastase for å bekjempe krus, i tillegg til å bruke gode produkter og kure håret jevnlig. (Jeg glatter ut de verste krøllene,..). Det ligger en egen tråd om frisyrer lenger bak i rekken på dette forummet. Bla deg bakover. Så finner du det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå