Gjest care Skrevet 15. desember 2003 #1 Del Skrevet 15. desember 2003 Hvor får man tak i dette? Hilsen fersk bileier :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 15. desember 2003 #2 Del Skrevet 15. desember 2003 Du får tak i dette hos forsikringsselskapet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 15. desember 2003 #3 Del Skrevet 15. desember 2003 Ring et forsikringsselskap. De har plenty. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 15. desember 2003 #4 Del Skrevet 15. desember 2003 Ja, det har jeg gjort, og har ikke mottatt noe. Vel, da får jeg være litt streng neste gang jeg ringer :evil: Takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prestekrage-ikke innl Skrevet 15. desember 2003 #5 Del Skrevet 15. desember 2003 Vet jo ikke hvilket selskap du har, men her jeg jobber kan du melde skade via internett. (IF) Vil tro at de andre selskapene også har dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 15. desember 2003 #6 Del Skrevet 15. desember 2003 Men skademeldingsskjema bør man da ha.. i alle fall sånne der "bilskjema". Min far har en bunke av slike hjemme (tidigere jobbet han med bilskadeoppgjør) og sørget for at INGEN vi kjenner kjører en halv meter uten et slikt i bilen. Hjelper lite å kunne melde det på nettet når du sitter der i bilen din og har kollidert nemlig... Da bør det fylles ut på stedet, med tegninger og slikt (og ja, man kan lage hvert sitt dersom man ikke er helt enig emd den man har kolidert med om hvordan dette skjedde) Minst to slike skjema ligger sammen med vognkortet i alle biler i min familie. Etthvert forsikringsselskap har skademeldingsskjmaer liggende. (men til andre skader sånn i hjemmet, eller reiseforsikring etc der er jeg ikke vant til at vi har papirene liggende i huset, men der trenger man dem gjerne ikke på samme måten med en gang..?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 15. desember 2003 #7 Del Skrevet 15. desember 2003 Det går an å stikke innom et forsikringselskap og få skjema der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 15. desember 2003 #8 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg har sent mail. *care ser ikke et forsikringselskap i sin horisont* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå