AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 Er det greit med en søt liten buttplug i doggyknulling, altså en god ide, eller er det småsært?
Gjest Katten. Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 Buttplug er alltid en god idé. Spesielt om den vibrerer. 4
Sophie-Ann Skrevet 30. november 2011 #5 Skrevet 30. november 2011 Jepp! Det er en knakanes god ide, det er super digg!!! Spesielt hvis den er litt buet, da treffer den g-punktet... :gjeiper:
muesli Skrevet 30. november 2011 #7 Skrevet 30. november 2011 Buttplug på han eller henne? God idé uansett 4
Gjest Grønnblomst Skrevet 30. november 2011 #8 Skrevet 30. november 2011 Personlig liker ikke jeg tanken på å ha ting i rumpa. Har en oppfatning om at ting skal ut der, og ikke inn, men det er jo bare min mening.
lacim Skrevet 30. november 2011 #9 Skrevet 30. november 2011 Personlig liker ikke jeg tanken på å ha ting i rumpa. Har en oppfatning om at ting skal ut der, og ikke inn, men det er jo bare min mening. Prøv det, med deg selv om ikke annet. Kanskje liker du det. Er det verdt å ta avstand til potensielt enorme gleder fordi man er litt prippen av seg? 1
Gjest Grønnblomst Skrevet 30. november 2011 #10 Skrevet 30. november 2011 Prøv det, med deg selv om ikke annet. Kanskje liker du det. Er det verdt å ta avstand til potensielt enorme gleder fordi man er litt prippen av seg? Tja. folk må få gjøre som man vil, men jeg velger å ikke gjøre det 2
Gjest Raindrops Skrevet 30. november 2011 #11 Skrevet 30. november 2011 Buttplug på han eller henne? Begge 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2011 #12 Skrevet 1. desember 2011 Kan noen anbefale en god buttplug for noen som er semi-erfaren med analsex (og digger det)?
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #13 Skrevet 2. desember 2011 Denne er genial - for begge Den vibrerer deilig og "bølgene" gjør man kan gi/få litt ad gangen. Bøyen treffer akkurat der den skal.Mannen min nådde nye høyder med den Beste kjøpet mitt hittil! Min lenke
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #14 Skrevet 2. desember 2011 Jeg får ikke så mye ut av det, men kan hende jeg bare ikke har prøvd riktig type Hadde store forventninger til vibreringen, men det var liksom bare sånn...meeh.... Foretrekker manuell håndtering.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #15 Skrevet 2. desember 2011 Min lenke Vi (jeg) har brukt denne ganske mye. Veldig godt med både riller og vibrasjon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå