Gå til innhold

Hva er den største BH størrelsen man får kjøpt på Lindex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette har jeg fundert på lenge, men jeg kan ingenting om cup og slikt. Kan noen gi meg en liten innføring i BHens anatomi? Jeg vil også vite hva som er den største størrelsen man får kjøpt i en klesbutikk.

Gjest Cupcakes
Skrevet

Når jeg jobbet på lindex for 4 år siden var den største str både rundt og i cup 105 f. Disse str var i en egen serie som het generouse. Den aller minste vi hadde var 65 aa og var i en egen serie for ungjenter.

Skrevet

Dessverre er det ikke nødvendigvis slik at 105 går ned i AA og at 65 går opp i F, så Lindex passer nok best for de mest gjennomsnittlige av oss, akkurat som alle andre kjedebutikker.

Skrevet

Når jeg jobbet på lindex for 4 år siden var den største str både rundt og i cup 105 f. Disse str var i en egen serie som het generouse. Den aller minste vi hadde var 65 aa og var i en egen serie for ungjenter.

Nå går Generous bare opp til 95F. Og de er desverre så små i størrelsen at en 95F der tilsvarer en 85E alle andre steder.

Gjest Cupcakes
Skrevet

ja, husket str var små når jeg jobbet der også. er en grunn til at jeg selv handlet eget undertøys i ordentlig undertøysforretning ;)

tror ikke jeg har sett 105 i aa cup før noe sted egentlig...

Skrevet

Jeg bruker 70 F og har aldri funnet bh på Lindex større enn cup-størrelse DD.

• Liker 2
Skrevet

Jeg handlet tre ulike BHer på Lindex i går, alle i F-cup.

Gjest Cupcakes
Skrevet

generouse merket til lindex går (gikk hvertfall) opp til f, men det var bare disse bhene i den avdelingen, og minste rundt var 85 :)

Skrevet

Wow. Da må jeg ta meg en ny tur dit :)

Gjest Cupcakes
Skrevet

hva var omkretsen rundt da?

Skrevet

Jeg jobber på Lindex. I f-cup er den minste omkretsen 70. Nylig har vi også tatt inn noen bh'er i 65D.

Gjest Cupcakes
Skrevet

Jeg jobber på Lindex. I f-cup er den minste omkretsen 70. Nylig har vi også tatt inn noen bh'er i 65D.

så bra dere har fått inn mindre i omkrets og samtidig større i cupen! det savnet jeg og mange andre når jeg jobbet på Lindex. kunne bare ønske dere gikk helt ned til 65 og litt høyere enn F også. særlig nå som flere og flere blir klar over bh str sin og må opp i cup og ned i omkrets ;)

Skrevet

hva var omkretsen rundt da?

Jeg vet ikke hvor lavt det gikk. I hvertfall til 80, noe lavere lette jeg ikke etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...