Gå til innhold

Sår som lukter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et sår på kneet som har gått fra å lukte mensen og hund på fredag, til å lukte sure vaskekluter på mandag og idag lukter det sur klut og hund. Hva er egentlig galt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke, men du burde kanskje prøve å vaske vaskeklutene dine oftere.

• Liker 2
Skrevet

En innfeksjon kanskje?

Hadde tatt meg en tur til legen om jeg var deg.

• Liker 1
Skrevet

Mente da de man vasker av bordet med, heter kopptue her jeg bor. Vet ikke det hva det heter på bokmål

Skrevet

Mente da de man vasker av bordet med, heter kopptue her jeg bor. Vet ikke det hva det heter på bokmål

Det heter kopptue her jeg bor også, jeg bare tenkte hvis det lukter av dem så... Og ja, gå til legen!

Skrevet

Sikkert infeksjon, gå til legen du :)

Skrevet

Har vært hos legen, men blodprøvene er vist normale. De har begynt å lukte i det siste, så jeg burde vel dra tilbake til han igjen.

Skrevet

Til legen med foten eller kopptua?

Til legen med foten og inn i vaskemaskina med kopptua. For all del ikke omvendt!

• Liker 3
Gjest badeand1
Skrevet

Til legen med foten og inn i vaskemaskina med kopptua. For all del ikke omvendt!

"Hei, legen! Kan du se på kopptua mi? ;)"

:fnise:

• Liker 1
Skrevet

Hadde jeg hatt et sår som luktet mensen og hund hadde jeg slått opp telt utenfor legekontoret for å være sikker på å komme først inn i morgen tidlig. :ninja:

• Liker 8
Skrevet

Tror noe av vevet i såret ditt har dødd. Har opplevd det samme selv før. Trenger ikke være alvorlig hvis det er bare snakk om litt vev (med andre ord rur), men skader jo heller ikke med en tur til legen.

Er såret stort? Dypt?

Skrevet

Det er flere cm dypt, men det ligger nært et operasjonssår som engang var åpent.

Skrevet

Har allerede gått 10 dager på antibiotika uten bedring

Skrevet

Har allerede gått 10 dager på antibiotika uten bedring

Da er det mulig at dosen ikke var sterk nok, eller at du må ha en annen type antibiotika.

Skrevet

Fikk det mest bredspektra antibiotikaen de hadde. 500 mg, 2 ganger om dagen.

Gjest henriett3
Skrevet

Fikk det mest bredspektra antibiotikaen de hadde. 500 mg, 2 ganger om dagen.

Da får du gå til legen å si at antibiotikaen ikke funka på kopptuen din :)

Skrevet

Da sier legen, det er ikke noe rart at de ikke funka. Når du gir medisinen til kopptua å ikke deg selv

• Liker 2
Gjest henriett3
Skrevet

Da sier legen, det er ikke noe rart at de ikke funka. Når du gir medisinen til kopptua å ikke deg selv

:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...