Gå til innhold

Hadde jeg kledd pannelugg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hun på bildet er ikke Maria Mena? WHAT? :hakeslepp:

Gjest Linnea 5
Skrevet

TS. hahaha, nei det er nok meg desverre ;)

Skrevet

Eh...var det bare jeg som kun fikk opp bilde av Maria Mena?

om det er det eneste bildet så må jeg svare "Det var en fin lugg, men jeg aner ikke om du kommer til å kle den!"

Skrevet

Ja! :jepp:

Synes du det blir mislykka kan du jo bare feste luggen opp som på bildet, eller ha den til siden.

Skrevet

TS. jo, jeg glemte å poste bildet av meg selv! Haha. se lenger ned :)

Skrevet

Aha, nå så jeg bildet:)

Jeg er ingen ekspert men tror helt klart du ville kledd en slik lugg. Lucky you!

Skrevet

Ja, jeg tror du kommer til å kle lugg veldig godt!

Du har ansiktsformen (smal) og pannen (ikke for kort) til det.

Tror det hadde vært fint på deg :)

Gjest Linnea 5
Skrevet

Ja! :jepp:

Synes du det blir mislykka kan du jo bare feste luggen opp som på bildet, eller ha den til siden.

takk for svar :)

• Liker 1
Gjest Linnea 5
Skrevet

Aha, nå så jeg bildet:)

Jeg er ingen ekspert men tror helt klart du ville kledd en slik lugg. Lucky you!

Takk :)

Skrevet

Så pen du er ts :)

Personlig tror jeg ikke du hadde kledd lugg. Men det er jo bare en måte å finne ut på, å klippe lugg :jepp: Er jo ikke verre enn at du kan sette den opp i en spenne til den er tilstrekkelig vokst ut, om det skulle bli helt ille.

Tok nettopp sjansen selv, og er veldig fornøyd med resultatet :) Er litt mer stell da, litt mer å ordne enn bare å ha langt hår rett ned, men de dagene jeg ikke gidder å ordne luggen, drar jeg den bare bakover i en spenne.

• Liker 1
Gjest Linnea 5
Skrevet

UFF så dum jeg er. Har avslørt meg selv helt her jeg nå. Glemte å trykke post som anonym bruker! haha. Jaja shit happens

• Liker 6
Gjest henriett3
Skrevet (endret)

Dobbeltpost.. :sjenert:

Endret av henriett3
Gjest Linnea 5
Skrevet

Så pen du er ts :)

Personlig tror jeg ikke du hadde kledd lugg. Men det er jo bare en måte å finne ut på, å klippe lugg :jepp: Er jo ikke verre enn at du kan sette den opp i en spenne til den er tilstrekkelig vokst ut, om det skulle bli helt ille.

Tok nettopp sjansen selv, og er veldig fornøyd med resultatet :) Er litt mer stell da, litt mer å ordne enn bare å ha langt hår rett ned, men de dagene jeg ikke gidder å ordne luggen, drar jeg den bare bakover i en spenne.

Tusen takk :) Ja, det er sant. Så det er nok ikke verdens undergang hvis jeg angrer :)

Gjest Linnea 5
Skrevet

Go for it! :jepp:

Okey, da gjør jeg det til helgen! :D

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...