Gå til innhold

Noen med erfaringer med xeplion

Fremhevede innlegg

Skrevet

Finnes det noen der ute som har erfaringer med medisinen Xeplion. Del gjerne positive og negative. Den er såpass ny at det er ikke mye å finne ved å google.

• 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest gjest gjest
Skrevet

Jeg bruker Xeplion nå og syns ikke det er mange bivirkninger, men jeg merker at jeg blir litt rastløs, eller ganske mye, og at jeg ikke har like god tålmodighet og utholdenhet med f.eks trening, tv-programmer lesing etc. Både rastløshet og kortere oppmerksomhet er problemet, men jeg skal videre ned i dose så jeg håper det kommer til å fikse problemet.

• 6 måneder senere...
Gjest Gjesten
Skrevet

jeg har også en del erfaring med Exeplion, og vil si den holder hodet mitt i god balanse, men har fått en del bivirkninger, som gjør nå at jeg vil slutte.. lista er lang på hvilke bivirkninger jeg har, blant annet eksem, kvalme, trykk i hodet, tørr hals, problemer med urinering ( for ofte ) og problemer med sexlyst og ereksjon, noe smerter i tarmene og andre diverse problemer, tørre øyne også. disse er normale bivirkninger vel og merke, så det er kansje noe å ta hensyn til.

• 3 måneder senere...
Gjest gjest
Skrevet

Jeg har brukt xeplion i tre måneder. Ingen bivirkninger registrert så langt. Men savner dopamin-nivået fra min psykose i fjor. Skulle gjerne visst om en terapi-form som gikk vrangforestillingene inn på klingen samtidig som jeg gradvis fikk dopaminen tilbake. Jeg leser gjerne tekster av for eksempel Arnhild Lauveng og Eva Ramm.

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg om å ikke følge medisinske anbefalinger. Spørsmål tas på PM.

Daenerys, mod.

• 3 måneder senere...
Gjest Saksøkstaten
Skrevet

Hei Moderator vennligst la folk vite sannheten om dette!

Du mister evne til å snakke, skrive, bruke pc og fikse damer. du blir retard og vet ikke at du er det. hadde IQ på 125 og nå har jeg 73. Det er farlig som faen! Hvis du vil bli utryddet bruk dette.Folk syntes Hitler var bad ja...Dette stoffet legene gir deg er døds farlig. Alt blir totur og hard og stresser og jobber hele dagen. Surfer hele dagen hver dag isteden for å dra på byen å orne en dame.. Blir helt mongis..Det gjør fysisk vondt i hele kroppen hele dagen.

• 3 uker senere...
Gjest Hjernedød
Skrevet

Finnes det noen der ute som har erfaringer med medisinen Xeplion. Del gjerne positive og negative. Den er såpass ny at det er ikke mye å finne ved å google.

Medikamentet fra helvete, ødlegger kroppen og hjernen fullstendig

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg ble skikkelig dårlig av den medisinen. Legene sa det var sykdommen min som gjorde meg dårlig, så jeg fortsatte på xeplion i 3 år. Det var en berg og dalbane med depresjon, smerter, apati, ubehag. Til slutt fikk jeg kronisk hodepine og da insisterte jeg på å bytte. Abilify var som å se lyset i enden av tunnelen i forhold til de mørke årene på xeplion. Føler meg som meg selv. Er bedre kognitivt også. Jeg tror at noen tolerer xeplion veldig dårlig. Forhåpentligvis får man byttet litt fortere enn jeg fikk.

Skrevet

Er bare litt redd for at de 3 årene med ubehag har skadet helsen min på noen permanent måte. Hadde 20% arbeidsevne minimum før jeg begynte på xeplion, nå har jeg ingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...