Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk takk til alle som så seg bryet til å svare på innleggene mine ("hater å ikke vite", og "utålmodig")!

Han kom hjem i går, og så UTROLIG kjekt!!!! :P Han sendte en melding noen timer før han kom hjem, og ville at jeg skulle komme opp til han med en gang han kom! Og for en velkomst!!!:) Ble møtt med en kjempegod klem og et kyss! Og så hadde han tilogmed kjøpt GAVE til meg!!! :D

Så nå ser det vel ut til at det kanskje ordner seg!:) En spesiell takk til zikka for MYE oppmuntring!:)

Og til dere som sier jeg maser mye: Det er ABSOLUTT det jeg IKKE gjør. Jeg har hatt lyst til å ringe ham hele tiden, hatt lyst til å sende sms, hatt lyst å ha svar på alt, men har IKKE gjort det! Jeg har bare tenkt og tolket så mye! Men det er faktisk HAN som har tatt mest kontakt! SÅ JEG MASER IKKE OG ER IKKE KLENGETE, bare i tankene og det vet jo ikke han noe om!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint!!!! :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Så godt for deg,da!! :lol: Hva fikk du i gave? :wink:

Skrevet

Kjempeflott!!! :D :D :D

Se - var ikke noe å bekymre seg for :blunke:

Lykke til da - og hold oss oppdatert :D :klem2:

Gjest Anonymous
Skrevet

Fikk en stilig t-shorte og et sånn skjørt man tvinner rundt!:) Bare en liten hilsen fra den store verden sa han!:)

Og gjett om jeg er spent på fortsettelsen da! han har jo vært veldig frem og tilbake før han reiste, med det at han er redd for å binde seg osv.... vi hadde jo den samtalen rett før han dro, at han skulle tenke seg om da han var vekke. Og når han nå kommer hjem med gaver, og viser at han er glad for å se meg (selv om han selvsagt ikke sa det da) så tar jeg det som et VELDIG positivt signal! :D

Får bare håpe det var sånn ment og da! For jeg kommer ikke til å spørre ham om han vil prøve nå, for det tror jeg er unødvendig å spørre...!:)

Får bare håpe jeg ikke er for optimistisk nå da, at han ikke mente det på den måten.... men det tror jeg han gjorde!

Så ha en god dag videre alle sammen! :hjerter:

Skrevet

Good for u!!

Der ser du, man skal ikke overanalysere alt mannfolk IKKE gjør!! :lol:

Gjest Anonymous
Skrevet
Menn er enkle som bare det!!!!!!! Men veldig bra å ha til tider!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...