Gå til innhold

Pakkekalender


Gjest Cupcakes

Anbefalte innlegg

Gjest Cupcakes

i år har min kjære samboer sagt at jeg skal få pakkekalender :skravle: har aldri i hele mitt liv fått pakkekalender,så syntes det var veldig koselig at han ville ordne det til meg i år :rodmer:

men han er jo litt "sleip" da, han sa først at da måtte jeg sy opphenget til pakkene selv, jeg kan ikke sy, så da fikk jeg lov til å kjøpe istedet :lur:

Men jeg finner jo ingen jeg liker og som ikke koster en formue, og nå er det jo straks 1. desember, så må egentlig finne en i morgen da..

Hvor har du kjøpt pakkekalender sak, og hvordan ser den ut?

har sett en på kremmerhuset, men den var jo fryktelig i bredden da.. har lyst på en som ikke tar så mye plass/ikke ruver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må dere henge den opp da? Jeg har ikke funnet noen jeg liker heller så jeg droppet det. Pakket inn 24 pakker (kalender til min kjære) og la de pent i en kiste jeg har på stuen. Kisten er ikek kjempe stor, akkurat plass til alle 24 pakker. Ser fint ut og slipper å henge opp en gedigen greie på veggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

nei, må ikke henge opp, men skjønte på samboer at det helst skulle henge :) så vil prøve å se om jeg finner noe brukenes før jeg gir opp..

Endret av Cupcakes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger jo ikke nødvendigvis å kjøpe en ferdig, funker helt greit å henge pakkene i en tråd eller gavebånd på en hylle, i trappegelenderet eller noe i den duren. Et annet alternativ er å legge alle pakkene i en kurv eller noe. Mange muligheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

Trenger jo ikke nødvendigvis å kjøpe en ferdig, funker helt greit å henge pakkene i en tråd eller gavebånd på en hylle, i trappegelenderet eller noe i den duren. Et annet alternativ er å legge alle pakkene i en kurv eller noe. Mange muligheter!

oh, det var godt tips, da kan jeg jo få pyntet trappa i samme slengen ;) da trenger jeg bare litt gavebånd og det er jo ikke vanskelig å få tak i nå om dagen. yeay, da blir det pakkekalender på meg i år :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh, det var godt tips, da kan jeg jo få pyntet trappa i samme slengen ;) da trenger jeg bare litt gavebånd og det er jo ikke vanskelig å få tak i nå om dagen. yeay, da blir det pakkekalender på meg i år :fnise:

:hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lagde til min ifjor! Det var kjempelett, og jeg kan ikke sy engang. Jeg gjorde alt på maskin.

Tok noe rødt fint gullmønstret julestoff, klippet firkanter, la to firkanter oppå hverandre med "baksiden" av stoffet vendt utover, hvis du skjønner? Sy sammen på tre kanter med maskin, vreng, mal på et tall med stoffmaling, ferdig. Knytes sammen med tråd eller silkebånd øverst. Tok meg ikke mer enn 1-2 timer, og det var billiiig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...