bananbåt Skrevet 29. november 2011 #1 Skrevet 29. november 2011 i perioder på noen uker av gangen er håret mitt helt umulius! Jeg vasker det hver dag, med shampoo og balsam, men det ser fett ut så fort det er tørt! kjenner det så fort såpen er skylt ut i dusjen, det er helt stivt.. Har prøvd mange forskjellige merker med shampoo. plutselig en dag er problemet borte og håret er som vanlig.. så kommer det tilbake etter en stund, og er stygt i noen uker igjen.. noen som har vært borti liknende? Eller vet hva dette kan komme av?
bananbåt Skrevet 29. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2011 Hva med balsam?? bruker balsam ja....
Aldrisur Skrevet 29. november 2011 #4 Skrevet 29. november 2011 Noen shampooer inneholder silikon som legger seg som et tungt belegg utenpå hvert eneste hårstrå. Ble anbefalt av min frisør å vaske håret med Zalo. Veit det høres merkelig ut,men det funker! Når det reklameres for perleglans og silkehår, er det gjerne silikon som er sannheten. Prøv ca. en teskje Zalo neste gang du vasker håret og fortell oss om det hjalp? (Dette er ikke reklame for Zalo)
ludo Skrevet 29. november 2011 #5 Skrevet 29. november 2011 Noen shampooer inneholder silikon som legger seg som et tungt belegg utenpå hvert eneste hårstrå. Ble anbefalt av min frisør å vaske håret med Zalo. Veit det høres merkelig ut,men det funker! Når det reklameres for perleglans og silkehår, er det gjerne silikon som er sannheten. Prøv ca. en teskje Zalo neste gang du vasker håret og fortell oss om det hjalp? (Dette er ikke reklame for Zalo) Bruker du da Zalo hver gang du vasker håret eller bare innimellom?
Aldrisur Skrevet 29. november 2011 #6 Skrevet 29. november 2011 Bruker du da Zalo hver gang du vasker håret eller bare innimellom? Bare en gang i blant. Prøver også å unngå shampoo som inneholder mye "rart". Det kan være lurt å kjøpe shamoo hos frisøren.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #7 Skrevet 29. november 2011 Har en mor somn sliter med det samme og bruker natur shampoo fra body shop som er mot fett hår og funker kjempe bra. Du burde dempe litt ned på balsamen, balsam trenger du for og lukke skjell laget etter shampooen men er viktigst kun i tuppene. Mye balsam gjør det verre. Fett hår kommer av at talgkjertelen i hårsekkene produserer for mye,(olje) fuktighet. Bruk litt ekstra penger på en dyr shampoo. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #8 Skrevet 29. november 2011 Noen shampooer inneholder silikon som legger seg som et tungt belegg utenpå hvert eneste hårstrå. Ble anbefalt av min frisør å vaske håret med Zalo. Veit det høres merkelig ut,men det funker! Når det reklameres for perleglans og silkehår, er det gjerne silikon som er sannheten. Prøv ca. en teskje Zalo neste gang du vasker håret og fortell oss om det hjalp? (Dette er ikke reklame for Zalo) Som frisør kan jeg bekrefte at dette stemmer, men det er et men, et viktig men: Du må påføre Zalo i håret FØR det er vått. Altså, Zalo i tørt hår, for så å vaske håret på vanlig måte. Garanterer deg suksess!
mufi Skrevet 29. november 2011 #9 Skrevet 29. november 2011 Har også prøvd zalo for samme problem, funker max! Lykke til!
★Blackstar★ Skrevet 30. november 2011 #10 Skrevet 30. november 2011 Kommer helt ann på hva slags shampoo og balsam du bruker også. De produktene som man får kjøpt i vanlig butikk er tilsatt masse silikon, som får håret til å se helt friskt og sunt ut, selv når det er helt skada og stygt! Om du da vasker håret ditt hver dag med vanlig butikk shampoo og balsam så kan håret ditt bli kjempe fett av bare det, selv om det egentlig ikke er det. Så hadde gått over til frisør shampoo og balsam.. Finn ut hva slags hår type du har, plagene dine og velg shampoo og balsam utfra det!
bananbåt Skrevet 30. november 2011 Forfatter #11 Skrevet 30. november 2011 takk for bra tips, zalo skal definetivt prøves! Har ikke bare brukt butikkshampoo, har prøvd sexy hair shampo og bed head shampo uten suksess..
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #12 Skrevet 30. november 2011 Du kan også bruke natron. Høres ut som det er mye produkter som har bygget seg opp i håret ditt og at det trenger en skikkelig rens. Anbefaler deg å skylle håret med 1 l vann med 2 ss eplecidereddik i etter natronvask. De to nøytraliserer hverandre:) 1
Gjest SummerJudith Skrevet 30. november 2011 #14 Skrevet 30. november 2011 Hva med balsam?? Godt forslag fisken.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå