Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg har gått på p-piller nå i rundt 3 mnd etter ett litt lenge opphold for å gi kroppen ett avbrekk.

Da jeg startet igjen gikk alt som det skulle, men fikk i den tredje måneden på pillene mensen midt i brettet sirka.. Tenkte da at jeg skulle droppe p-pillene videre, og nå vente til neste mens før jeg starter på nytt brett igjen.

Regner egentlig med det har blitt noe kluss nå men !

Spørsmålet mitt er vel egentlig, si jeg fikk mensen midt i ett brett og slutta med p-pillene der og da, hadde sex ca 14 dager etter denne periodens første mensdag, vil det være RETT i ny eggløsning der da, eller skal det mye mer til for at dette er mulig? Mtp å komme inn i en balansert og stabil syklus ?

For, jeg kjenner nå 3-4 dager etter dette her en slags rar murring i livmor.. Er ikke sånn eggløsing/menssmerter som jeg pleier å ha.. Men kan være at jeg legger for mye tanker og slikt inn i dette her nå å blir totalt paranoid. Lurer vel egentlig bare på hva sjangsen er for at jeg kan være gravid?

Trodde det skulle en god del planlegging til osv..mange som driver med folat og hva en spiser, ikke spiser, ligger 30min etter han har kommet osv..............

:vetikke:

Videoannonse
Annonse
Gjest snoopy_93
Skrevet

Når du har stoppet midt på brettet og går en uke uten piller da er du ikke lengre sikker. Når den "pille frie" uka er ferdig da så må du bruke tilleggs prevensjon i 7dager før du er sikker igjen. Hvor stor sjansen er vet jeg ikke, men den er der.

Ta en test om 2-3uker og se.

Skrevet

Jeg tror kanskje det kan være eggløsnings smerter.. hatt vondt 3 dager nå ca. Skikkelig øm og murringer.. noen som kjenner seg igjen?

Har forøvrig ikke noe slim eller utflod. Aner ikke hva som er normalt

?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...