Gå til innhold

www.flytteportalen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal flytte og har nå gjort adresseendring på flytteportalen.no

Trenger jeg å gjøre noe mer da? Feks gå til folkeregistreret? Trenger ikke det da? :gjeiper: Huff, husker lite hva jeg gjorde sist gang...

Skrevet

Skatteetaten.no er det eneste som teller når du skal melde adresseendring. Da blir det videreformidlet til posten. når du er ferdig med siste trinn på skattetaten så kan du trykke deg videre til posten så du bestiller ettersending av post til ny adresse der. 1 mnd er gratis. Hvis ikke du gjør det vil posten du får til gammel adresse bli sendt i retur til avsender. Flytteportalen er en suppleringstjeneste hvor du sender melding om adresseendring til dine kontakter. Posten og skatteetaten er det som gjelder.

Hilsen postansatt

• Liker 1
Skrevet

Skatteetaten.no er det eneste som teller når du skal melde adresseendring. Da blir det videreformidlet til posten. når du er ferdig med siste trinn på skattetaten så kan du trykke deg videre til posten så du bestiller ettersending av post til ny adresse der. 1 mnd er gratis. Hvis ikke du gjør det vil posten du får til gammel adresse bli sendt i retur til avsender. Flytteportalen er en suppleringstjeneste hvor du sender melding om adresseendring til dine kontakter. Posten og skatteetaten er det som gjelder.

Hilsen postansatt

PS: folkeregisteret og skatteetaten er det samme. Og det kan ordnes på nett. Men du trenger min-id-koder

• 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...