Gå til innhold

VAKKERT!

Gjest SummerJudith

Anbefalte innlegg

JEG SIER JO DET!! har sagt det hele tiden at jeg tror det. Jo, det er viktig å vise at mange ikke tror på hellig krig. Sikkert noen som tror at alle muslimer tror på helligkrig.

hææ? jeg har ikke den holdningen, jeg sier bare det jeg tror. Jeg tror ikke på det alle sier, mange jeg vet om liker ikke homofile, jeg har ikke noe imot dem.

Og så er det dette med å ikke tro på noe man vet eksisterer. Så lenge noen faktisk praktiserer hellig krig, finnes det faktisk.

Ellers blir det jo som å påstå at omskjæring ikke finnes, fordi man ikke tror på det...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det ikke finnes, punktum

Jorda blir ikke flat selv om jeg TROR at den er det. Hellig krig finnes, det er ikke noe man tror på eller ikke. Du kan derimot være uenig i både deres handlinger og tolkninger.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med samboern din om omskjærimg av jenter. Han er smart :D hehe beklager med jeg er ikke så flink til åja utdype det sånn

Joda, jeg syntes han er ganske smart, men nå var jo ikke poenget at du uten videre skal være enig med ham heller. :lur: Sett deg ned og finn ut av det på egenhånd. For om du ikke selv har sjekket kildene, så vet du ikke om det er riktig eller ikke. Det kan hende han er på bærtur?

Jeg tror fortsatt du er litt for ny til at disse trådene er en god ide. Det mener jeg ikke på en ekkel måte. Du er ikke muslim ennå, du er i en læringsprosess. Det er helt greit. Ingen lærer alt i løpet av en uke. Men det kan hende at det hadde vært bedre, for alle parter, om du ventet med disse debattene til du har en bedre oversikt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Jorda blir ikke flat selv om jeg TROR at den er det. Hellig krig finnes, det er ikke noe man tror på eller ikke. Du kan derimot være uenig i både deres handlinger og tolkninger.

Det er muslimer som kjemper hellig krig, men det eksisterer egentlig ikke innen islam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Joda, jeg syntes han er ganske smart, men nå var jo ikke poenget at du uten videre skal være enig med ham heller. :lur: Sett deg ned og finn ut av det på egenhånd. For om du ikke selv har sjekket kildene, så vet du ikke om det er riktig eller ikke. Det kan hende han er på bærtur?

Jeg tror fortsatt du er litt for ny til at disse trådene er en god ide. Det mener jeg ikke på en ekkel måte. Du er ikke muslim ennå, du er i en læringsprosess. Det er helt greit. Ingen lærer alt i løpet av en uke. Men det kan hende at det hadde vært bedre, for alle parter, om du ventet med disse debattene til du har en bedre oversikt.

Ok, jeg skal prøve å være litt mer forsiktig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...